ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 21 تير 1393     |     کد : 75065

مسئولان اجازه ندهند فرهنگ برهنگی در کشور عادی شود

امام جمعه مرند از مسئولان خواست مسئله حجاب را جدی بگیرند و اجازه ندهند فرهنگ برهنگی در کشور عادی شود.

امام جمعه مرند از مسئولان خواست مسئله حجاب را جدی بگیرند و اجازه ندهند فرهنگ برهنگی در کشور عادی شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در حسینیه امام خمینی مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار کرد: اشغالگران فلسطین بدانند که جنایات آنان از سوی مردم و رزمندگان فلسطینی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: گناه مردم بی‌دفاع در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی با سکوت مجامع بین‌المللی و برخی از کشورهای عربی در منطقه نشان از مظلومیت مردم غزه در فلسطین در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس است.

خطیب جمعه مرند خطاب به سردمداران کشورهای اسلامی در منطقه خاطر نشان کرد: موشک‌های مقاومت روز اسرائیل غاصب را به شب تاریک تبدیل کرده است و این غصه و مصیبت جهان اسلام باید هر چه سریع‌تر پایان خواهند داد افزود: دنیای اسلام باید فکری برای این غده سرطانی کند و با وحدت هرچه سریع‌تر نسبت به حذف این غده اقدام کند.

نعمت‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام اظهار کرد: رهبری انقلاب همواره از همه دولت‌ها که با رأی مردم سرکار آمده‌اند، حمایت کرده‌اند.

وی با اشاره به توصیه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه اعتدال خوب است اما نباید جریانات مومن کنار زده شوند، اظهار کرد: از دولت می‌خواهیم که حمایت رهبری را افتخار خود بداند و به توصیه رهبری عمل کند.

امام جمعه مرند به حوادث عراق اشاره کرد و متذکر شد: در عراق یک سری افراد خائن به گروهک داعش کمک می‌کنند و هر جا خائنین حضور داشته‌اند کار اسلام سخت شده است.

وی راه نجات عراق را دو عامل تبعیت از مرجعیت آیت‌الله سیستانی و بسیج عمومی مردم برای مقابله با تروریست‌ها دانست.

امام جمعه مرند در ادامه به سالروز حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: یکی از فضایل اخلاق، مسئله حجاب و پوشش است که البته هم به مردان و هم به زنان جامعه مربوط می‌شود. در این مورد بیشتر خانواده‌ها باید با اهمیت دادن فرزندان خود برای عمل به انجام آموزه‌های دینی و مذهبی تاکید کرد و افزود: حجاب به بهداشت روانی زنان و مردان و تحکیم روابط خانوادگی تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: حجاب شخصیت و کرامت زن را تامین و او را از یک شخصیت ابزاری به شخصیتی مستقل تبدیل کرده است و حریم اجتماع را از بی‌عفتی و آلودگی‌ها دور نگاه می‌دارد.

نعمت‌زاده در این زمینه نقش خانواده‌ها را مهم خواند و از والدین خواست فرزندان خود را به تبعیت بیشتر از مسایل دینی و حجاب و عفاف ترغیب کنند.

امام جمعه مرند ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت و افزود: صلح امام حسن (ع) همانند قیام امام حسین (ع) باعث نو شدن دین و تقویت اسلام شد.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان اهمیت احسان و نیکوکاری در اسلام افزود: مسئله کارگشائی یکی از توصیه‌های مهم اهل بیت (ع) است و دوری از فرهنگ اهل بیت (ع) مشکلات فراوانی برای مسلمان ایجاد کرده که یکی از آنها بی‌تفاوتی در برابر نیازها و گرفتاری‌ها و رنج‌های برادران دینی است.

وی از عموم خیران خواست تا با نزدیک شدن روز ایتام  همه باید در راستای دستگیری و اکرام ایتام گام برداریم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.


نوشته شده در   شنبه 21 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode