ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 تير 1393     |     کد : 75059

عضو خبرگان رهبری: دولت باید قدر حمایت رهبر معظم انقلاب را بداند

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دولت باید قدر حمایت رهبر معظم انقلاب از اقدام های آن را بداند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دولت باید قدر حمایت رهبر معظم انقلاب از اقدام های آن را بداند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈ محمدتقی پورمحمدیˈ ، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با مسوولان نظام افزود: رهبر معظم انقلاب با فرمایشات خود موجبات دلگرمی دولتمردان را فراهم ساختند بنا براین دولت نیز باید از این حمایت برای انجام تمامی ماموریت های خود استفاده کند.


وی اظهار کرد: هم اکنون تمامی مسوولان و سران قوای سه گانه باید تلاش کنند که آرامش رهبر معظم انقلاب در ارتباط مسایل کشور و رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

امام جمعه مراغه با اشاره به تاکید دوباره رهبر معظم انقلاب براقتصاد مقاومتی ادامه داد: پیروی فرمایش های ایشان از سوی مسوولان از ضرورت های موفقیت انقلاب اسلامی و دولت است.

حجت الاسلام پورمحمدی، با بیان اینکه ایشان در این جلسه گروه ایرانی مذاکره کننده را مورد اعتماد نظام خواندند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این گروه همیشه منافع انقلاب اسلامی ایران را در این مذاکره ها مد نظر قرار داده و می دهند.

وی، همچنین به روزعفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: رعایت حجاب موجب ایجاد آرامش وامنیت در سطح جامعه می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی، رعایت حجاب و عفاف کامل اسلامی را برای زنان مومن و مسلمان واجب خواند و افزود: زنان ایران اسلامی درزمینه پوشش و رعایت حجاب اسلامی باید الگویی برای زنان دنیا به شمار بیایند.

وی اظهارکرد: برخی از افراد با رعایت نکردن اصل عفاف و حجاب، پوشش اسلامی را زیر سووال می برند که مسوولان باید دراین ارتباط برخوردی جدی تر داشته باشند.



نوشته شده در   جمعه 20 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode