ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 تير 1393     |     کد : 74684

تعلیق 4 ماه شهرداری مهربان در فصل عمرانی برای مردم قابل قبول نیست

امام جمعه شهرستان مهربان با انعکاس گلایه‌های مردم از شورای شهر مهربان گفت: اعضای شورای شهر مهربان بدانند که بیش از چهار ماه معلق گذاشتن شهرداری مهربان خصوصاً در فصل عمرانی برای مردم قابل قبول نیست.


امام جمعه شهرستان مهربان با انعکاس گلایه‌های مردم از شورای شهر مهربان گفت: اعضای شورای شهر مهربان بدانند که بیش از چهار ماه معلق گذاشتن شهرداری مهربان خصوصاً در فصل عمرانی برای مردم قابل قبول نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به آغاز دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: ایران در طول شش ماه گذشته به تعهدات خودش عمل کرده است و این را رئیس آژانس انرژی هسته‌ای نیز تائید کرده است ولی با وجود عمل ایران به تعهدات خود، طرف‌های مقابل به بسیاری از تعهدات خود عمل نکرده است.

امام جمعه مهربان با تشکر از تیم مذاکره کننده ایران اسلامی به درخواست‌های مردم از این تیم اشاره کرد و افزود: دستاوردهای هسته‌ای حاصل خون هزاران شهید و تلاش‌های شبانه‌روزی جوانان دانشمند کشورمان است و مردم ایران به هیچ عنوان عقب‌نشینی در این عرصه را نمی‌پذیرند.

آمریکا با توجه به سیلی‌های مکرری که از مردم ایران خورده است به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص زخمی بودن آمریکا از ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «آمریکا با توجه به سیلی‌های مکرری که از مردم ایران خورده است به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و بنابراین انتظار داریم که هیئت ایرانی با قدرت تمام و پشتوانه مردم و مقام معظم رهبری از حقوق ملت همچنان که دفاع کرده‌اند دفاع کنند».

خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و با گرامیداشت 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاران، این روز را به شهرداران شهرهای مهربان، شربیان، دوزدوزان و دهیاران روستاهای بخش مهربان تبریک گفت و بر تلاش بیشتر شهرداران و دهیاران در خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

امام جمعه مهربان به معرفی شهردار مهربان در هفته‌ آینده اشاره کرد و با انعکاس گلایه‌های مردم از شورای اسلامی شهر مهربان به خاطر از دست دادن چهار ماه زمان در اوج فصل کاری تصریح کرد: اعضای شورای شهر مهربان بدانند که بیش از چهار ماه معلق گذاشتن شهرداری خصوصاً در فصل عمرانی برای مردم قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی با اشاره به محدودیت فصل کاری در منطقه به خاطر سرمای زودرس در منطقه اظهار امیدواری کرد که زمان از دست رفته در فصل کاری با تلاش بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر مهربان و شهردار جدید مهربان جبران شود، چرا که در چهار ماه گذشته به خاطر اداره شهرداری به صورت سرپرستی با وجود تلاش‌های سرپرست شهرداری مهربان، فعالیت‌های عمران و آبادانی آنچنانی در شهر مهربان مشاهده نشده است.

خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به دستور آمریکا مبنی بر مسدود کردن دارایی‌های ایران در 14 تیر ماه سال 59 اشاره کرد و سیاست‌های آمریکا را در 35 سال گذشته سیاستی خصمانه و در تقابل معنادار با نظام جمهوری اسلامی ارزیابی کرد.

امام جمعه مهربان با گرامیداشت 16 تیرماه روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی تصریح کرد: مالیات در مقابل خدمات دریافتی است و ان‌شاء‌الله نظام مالیاتی قوی و نظام‌مندی در کشور شکل بگیرد.

جلیلی با گرامیداشت 18 تیر ماه روز ادبیات کودکان و نوجوانان به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: یک انقلاب فرهنگی لازم است برای اینکه رمان‌های مذهبی و داستان‌های دینی در قالب کودکانه در اختیار کودکان قرار گیرد تا فرهنگ غربی پیش قدمی نکند.

صرفه‌جویی در مصرف آب و برق

خطیب جمعه مهربان با توجه به گرمای هوا و استفاده بیشتر مردم از وسائل سرمایشی و فشار به برق و از طرف دیگر مصرف بالای آب در این فصول از مردم شریف صرفه‌جویی در مصرف و کنترل و استفاده بهینه از آب و برق را خواستار شد.

امام جمعه مهربان با تسلیت سالروز وفات همسر بزرگوار نبی مکرم اسلام(ص) حضرت خدیجه(س)‌ در سال 10 بعثت، ایثار و فداکاری آن بزرگ بانو در حمایت مالی از پیامبر اسلام را یکی از عوامل عمده گسترش اسلام عنوان کرد و افزود: در مقابل این ایثار و فداکاری، محبت ویژه پیامبر(ص) به ایشان و توفیق مادری برای حضرت زهرای مرضیه(س)‌،‌ از الطاف خداوند در حق این بانوی بزرگ است.


نوشته شده در   جمعه 13 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode