ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 تير 1393     |     کد : 74672

تروریست ها دست نشانده سازمانهای بین المللی حقوق بشر هستند/ اقدامات داعش تهدیدی برای صلح و امنیت کشورهاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تروریست ها دست نشانده سازمانهای بین المللی حقوق بشر هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تروریست ها دست نشانده سازمانهای بین المللی حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه باید سازمانهای بین المللی حقوق بشر مدافع حق ملت ها باشد، اظهار داشت: کسانی که امروزه دم از حقوق بشر می زنند، حامی زشت ترین اقدامات تروریست ها هستند.

وی با اشاره به سکوت سازمانهای بین المللی حقوق بشر افزود: در حال حاضر سازمانهای بین المللی حقوق بشر سکوت مرگبار گرفته اند و هیچ واکنشی به اقدامات غیر انسانی داعش نشان نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات داعش تهدیدی برای صلح و امنیت کشورهای دنیاست، اظهار داشت: اقدامات داعش تهدیدی برای صلح و امنیت کشورهای مختلف دنیاست، اما با این اقدامات به نتیجه ای نخواهند رسید.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: سازمانهای بین المللی حقوق بشر در هر زمان دم از ضایع شدن حق ملت ایران می زنند ولی اکنون به اقدامات وحشی گرایانه داعش عکس العملی نشان نمی دهند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروزه دشمنان با ایجاد جنگ های داخلی خواستار تجزیه اقوام در داخل کشورها هستند و با جداسازی مذهب شیعه و سنی ملت را به جان یکدیگر انداخته اند تا به اهداف شوم خود برسند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود: امروزه تفاله های رژیم صدام در عراق با شعار جداسازی شیعه و سنی از یکدیگر اقدام به جنایت های غیر انسانی می زنند، در حالیکه جنگ آنها همراه با وحشی گری بوده و غیر انسانی است.

آیت الله مجتهد شبستری خاطر نشان کرد: آمریکایی ها در جنگ با سوریه به اهداف خود نرسیده اند و امروزه در عراق با جنایت های غیر انسانی به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود هستند که به علت عقب نشینی برخی از شیخ نشینان عربستان و گروه های مختلف در عراق، آنها انسان های بی گناه را با اقدامات وحشی گرایانه ای به قتل می رسانند.

وی همچنین در ادامه ضمن همدردی با ملت بی گناه عراق خواستار تبعیت از آیت الله سیستانی شد و افزود: ملت عراق با تبعیت از آیت الله سیستانی ریشه رژیم بعثی و داعش را خشک می کند.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه با بیان اینکه روزه گرفتن آثار دنیوی و اخروی دارد، افزود: روزه گرفتن علاوه بر آثار و برکات خود در دنیا و آخرت تاثیرات زیادی از جمله روحی، تربیتی و اجتماعی افراد دارد که روزه دار با تحمل گرسنگی خود به یاد فقرا می افتد که این امر مهمی برای از بین بردن تضاد طبقاتی در جامعه است.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با بیان اینکه روزه دار نباید به دیگران تهمت بزند، اظهار داشت: روزه داری با تهمت سازگار نیست و افراد روزه دار از تهمت زدن به دیگران پرهیز کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت خدیجه کبری گفت: این بانوی بزرگوار در هر زمان با پشتیبانی از پیامبر اکرم (ص) در مقابل دشمنان ایستاد و خود را سپری برای ضربه های مخالفان حضرت محمد (ص) قرار داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز 12 تیرماه سالروز حمله موشکی آمریکا به هواپیمای 655 جمهوری اسلامی ایران افزود: در روز 12 تیر ماه سال 67 آمریکا با حمله موشکی خود به هواپیمای مسافربری ایران 275 نفر از سرنشینان و 16 نفر از خدمه این هواپیما را در مسیر حرکت بندر عباس به مسیر دبی به شهادت رساند.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه ملت ایران هرگز شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کند، افزود: ملت ایران در هر زمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هواپیمای 655 هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهند کرد.


نوشته شده در   جمعه 13 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode