ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 تير 1393     |     کد : 74425

دشمن مي‌خواهد به نام اسلامبا اسلام مقابله كند

رهبر معظم انقلاب در جمع قاريان، استادان و حافظان كلام‌الله مجيد:

رهبر معظم انقلاب در جمع قاريان، استادان و حافظان كلام‌الله مجيد:
دشمن مي‌خواهد به نام اسلامبا اسلام مقابله كند


در اولين روز از ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضيافت الهي و بهار قرآن، حسينيه امام خميني(ره)، عطرآگين از رايحه آيات نوراني قرآن شد. در اين مراسم جمعي از قاريان، استادان و حافظان کلام‌الله مجيد، در حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، محفل انس با قرآن بر پا کردند و گروه‌هاي جمع خواني نيز به تلاوت آياتي از قرآن و حمد و ثناي پروردگار پرداختند.

در اين محفل نوراني، حضرت آيت الله خامنه اي در سخناني، کار فعالان قرآني در نزديک کردن جامعه اسلامي به فهم و انس با قرآن را بسيار ارزشمند، مهم و راهبردي خواندند و خاطر نشان کردند: بايد به نحوي برنامه ريزي شود که آحاد مردم با مفاهيم و معاني قرآن مأنوس شوند.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: جامعه اسلامي در اثر انسِ روزافزون با قرآن، «استحکام دروني» پيدا مي‌کند و آن چيزي که به جوامع، قدرتِ حرکت و عبور از چالشها را ميدهد، همين استحکام دروني است .

ايشان از «تقويت ايمان و توکل به خداوند و اعتماد به وعده هاي الهي» و «دفع خوف از مشکلات مادي» به عنوان فوايد و برکات انس با قرآن ياد کردند و گفتند: تدبر در قرآن، جامعه اسلامي را از ظلماتِ خرافات و گمراهي، و تاريکي‌هاي ترس و توهمات، خارج و به سوي معرفت پروردگار هدايت مي کند که اين، امروز يک نياز اساسي براي دنياي اسلام در مواجهه با چالشهاست.

حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به افزايش بصيرت و آگاهيِ امت اسلامي افزودند: دشمنان اسلام از همين واقعيت بيمناکند و تلاش مي کنند به نام اسلام و در پوشش اسلام، با اسلام مقابله کنند.

ايشان با يادآوري تعبير حکيمانه امام بزرگوار در خصوص تقابل «اسلام امريکايي» و «اسلام ناب محمدي(ص)»، خاطرنشان کردند: اسلام امريکايي، اگرچه ظاهر و نام اسلامي دارد اما با طاغوت و صهيونيسم مي سازد، ولايت مستکبرين را مي پذيرد و کاملاً در خدمت اهداف طاغوت و امريکا قرار مي گيرد.

رهبر انقلاب، با اشاره به شواهد و دلايل آشکار نقشِ حتمي و صحنه‌گردانيِ دست خبيث «سرويسهاي جاسوسي دشمن» در ايجاد بلوا در برخي جوامع اسلامي از جمله عراق، افزودند: انس و آشنايي امت اسلامي با معارف قرآني، مانع از پيشروي اينگونه حوادث و خيانت به تعاليم قرآن مي‌شود .

حضرت آيت الله خامنه‌اي در پايان، فعالان قرآني را به جديت در پايبندي به ضوابط و مقررات ديني توصيه کردند و افزودند: جامعه پر افتخار قرآني کشور بايد براي جوانان يک الگوي عملي باشد.


نوشته شده در   دوشنبه 9 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode