ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 تير 1393     |     کد : 74312

عضو مجلس خبرگان رهبری: هدف گروهک داعش ایجاد جنگ بین شیعه و سنی است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه ایجاد جنگ بین برادران شیعه و سنی در این کشورهاست.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه ایجاد جنگ بین برادران شیعه و سنی در این کشورهاست.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی درخطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه بغداد و شام مرکز حکومت بنی امیه و بنی عباس بود، افزود: این گروه تکفیری با حمایت استکبار، صهیونیسم و برخی کشورهای اسلامی در صدد احیای دوباره جنایت ها و خوی وحشیگری این حکومت ها در جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: برخی از معاندان اسلام نیز با تفرقه افکنی بین برادران دینی شیعه و سنی بدنبال ایجاد جنگ بین این دو مذهب اسلامی هستند تا گروهک تکفیری داعش به آسانی به هدف خود برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رویه و اقدام های گروهک تروریستی داعش خطری جدی برای اسلام است، ادامه داد: مسلمانان باید با بصیرت و روشن بینی از فتنه آن ها آگاهی یایند چرا که این جنگ بین شیعه و سنی نیست، بلکه فتنه ای برای در امان ماندن رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه این گروهک تروریستی تمام اقدام های خود را با نام اسلام و دفاع از آن انجام می دهد، گفت: جنایت های بی رحمانه با خوی وحشیگری گروهک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش، اقدامی غیر اسلامی بوده و مسلمانان باید نسبت به این اقدام ها عکس العمل نشان داده و آن ها را محکوم کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک هفته قوه قضاییه یادآوری کرد: قضاوت و دادرسی قضات در این تشکیلات به عنوان امانت الهی و اسلامی بوده و آنان باید با استفاده از عدل، انصاف و تعقل از این امانت حفظ و نگهداری کنند.

خطیب جمعه مراغه شهید آیت الله بهشتی را معمار قضاوت اسلامی و قوه قضاییه نام برد و گفت: اولین و اساسی ترین وظیفه دستگاه قضایی، برقراری قسط و عدل است و باید در برابر نابسامانی ها، بی عدالتی ها، تجاوزها و تضییع حقوق مردم بایستد و حق را به حقدار بدهد.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به ششم تیر سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: در زمان کنونی باید به درگاه خداوند متعال دعا کنیم که این گوهر گرانبها را در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و انقلاب برای ما حفظ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: معاندان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در صدد هستند با گرفتن رهروان اصلی انقلاب و بنیانگذاران آن، انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند که تاکنون با هوشیاری مردم و رهبری به هدف خود نرسیده اند.


نوشته شده در   جمعه 6 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode