ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1393     |     کد : 73964

مسلمانان ریشه گروه تروریستی داعش را می‌خشکانند/ حمله به عراق با دستور آمریکا

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم ریشه گروه تکفیری و تروریستی داعش در عراق توسط ملت و ارتش این کشور و همچنین تمامی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا خشکیده شده و عراق به قبرستان داعشی‌ها تبدیل شود.

امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم ریشه گروه تکفیری و تروریستی داعش در عراق توسط ملت و ارتش این کشور و همچنین تمامی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا خشکیده شده و عراق به قبرستان داعشی‌ها تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به وضعیت کنونی عراق اظهار داشت: بعد از جریانات و حوادث تلخ سوریه، استکبار جهانی این بار عراق را مدنظر عملیات تروریستی خود قرار داد و گروهک های تروریستی را به این کشور اعزام کرد.

وی افزود: داعش از شاخه‌های القاعده، اکثر نقاط عراق از جمله شهر موصل را اشکال کرده و در بعضی از یورش های وحشیانه خود به تمام سکنه این مناطق آسیب رسانده و خرابه های فروانی را به بار آورده است.

آیت‌الله مجهتدشبستری در ادامه با بیان اینکه کشورهای عربستان سعودی، قطر، امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تأمین منابع مالی این گروه تروریستی از هیچ کمکی دریغ نمی کنند، افزود: با این وجود این مسئله، بخش دیگر منابع مالی این گروه تکفیری، از سرقت های صورت گرفته در کشور عراق تأمین می شود.

وی با اشاره به اینکه این گروه تروریستی با شعار اسلام به راحتی به سربریدن شیعیان می پردازد، ادامه داد: سرکرده ی گروه داعش یعنی ابوبکر بغدادی که ساکن پاکستان بوده، با حمایت استکبار جهانی و با همکاری گروه تروریستی منافقین ایران و بعثی ها در حال جنایات و جرایم متعددی در عراق هستند که امیدواریم دولت و ملت این کشور ریشه این گروه را بخشکانند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دو میلیون نفر از ملت عراق به دستور مرجعیت شیعه (آیت الله سیستانی) آمادگی خود را برای تقابل با این گروه تروریستی اعلام کردند، افزود: امیدواریم هر چه زودتر فتنه این ترور نیز خاموش شود.

وی با بیان اینکه آمریکای ضربه خورده از سه انتخابات اخیر سوریه، عراق و افغانستان عامل اصلی این عملیات تروریستی در منطقه است، افزود: سه انتخابات اخیر در منطقه باعث دیوانگی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده که این گروه را برای گرفتن انتقام به عراق اعزام کردند که امیدواریم ملت و ارتش عراق، مردم غیرتمند ایران، مسلمانان جهان و تمامی آزادی خواهان دنیا در مقابل این گروه تروریستی بسیج شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دنیا به ماهیت این گروه تروریستی پی برده است، افزود: مردم تبریز نیز آمادگی خود را برای حمایت از شیعیان عراق و همچنین حراست از عتبات مقدس اعلام می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به هفته مساجد اشاره کرد و گفت: تکریم و غباروبی مساجد هر زمانی واجب بوده و مساجد باید از لحاظ ظاهر و همچنین از لحاظ معنوی دارای برنامه های متنوعی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد باشد چراکه مساجد نقش بسزایی در تحکیم بنیاد خانواده ایفا می کند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین در بخش دیگر سخنان خود به سالروز شهادت سردار رشید اسلام دکتر چمران و همچنین هفته قوه قضاییه اشاره کرد.


نوشته شده در   جمعه 30 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode