ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393     |     کد : 73922

تبریز جاذبه بزرگ گردشگری کشور است/ برگزاری نخستین سمینار گردشگری آذربایجان شرقی

دبیر نخستین سمینار علمی تخصصی جاذبه ‌ها و دافعه‌های گردشگری آذربایجان شرقی گفت: نام تبریز به تنهایی بزرگترین جاذبه گردشگری کشور است.

دبیر نخستین سمینار علمی تخصصی جاذبه ‌ها و دافعه‌های گردشگری آذربایجان شرقی گفت: نام تبریز به تنهایی بزرگترین جاذبه گردشگری کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم حسین‌زاده دلیر ظهر چهارشنبه در نخستین سمینار علمی تخصصی جاذبه‌ها و دافعه‌های گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرنوشت ایران با شهر تبریز گره خورده است، اظهار داشت: سرنوشت کشور با وجود این شهر به لحاظ دارا بودن فرهنگ و تاریخ غنی گره خورده است.

وی با اشاره به تعداد مقالات در این سمینار گفت: 227 مقاله به این سمینار ارسال شده بود که از این تعداد یکصد مقاله برتر توسط هیئت داوران انتخاب شد.

دبیر نخستین سمینار علمی تخصصی جاذبه ها و دافعه های گردشگری آذربایجان شرقی افزود: از یکصد مقاله انتخاب شده 26 مقاله در کتاب 400 صفحه‌ای با عنوان مجموعه مقالات به چاپ رسیده است.

حسین‌زاده دلیر با اشاره به تعداد مقالات برتر نخستین سمینار علمی تخصصی جاذبه‌ها و دافعه‌های گردشگری آذربایجان شرقی گفت: از 26 مقاله چاپ شده هشت مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شده اند.

وی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار افزود: صنعت گردشگری یکی از صنایع مهمی است که بسیاری از کشورها به این صنعت توجه ویژه ای دارند.

دبیر نخستین سمینار علمی تخصصی جاذبه‌ها و دافعه‌های گردشگری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: توجه به صنعت گردشگری در کشور ضروری است، چرا که این کشور دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی است.

حسین زاده دلیر همچنین در ادامه گفت: ایجاد فرهنگ گردشگری در بین مردم و مجامع علمی که ترویج مساله گردشگری در راس اهداف مسوولان یکی از اهداف دیگر این سمینار است.

وی افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان های گردشگری کشور است که پتانسیل های عظیم توریستی در این استان یافت می شود.

حسین زاده دلیر گفت: تبریز به لحاظ برخورداری از فرهنگ غنی با دیگر استان های کشور  تفاوت اساسی دارد، چرا که این شهر پیشینه عظیمی در ارتباط با زمینه گردشگری دارد.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode