ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393     |     کد : 73623

عضو خبرگان رهبری: مقابله با گروهک تروریستی داعش باید مورد توجه جهان اسلام قرار گیرد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقابله با گروهک تروریستی داعش باید مورد توجه جهان اسلام قرار گرفته و در این زمینه کشورهای مسلمان با همدیگر همکاری کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقابله با گروهک تروریستی داعش باید مورد توجه جهان اسلام قرار گرفته و در این زمینه کشورهای مسلمان با همدیگر همکاری کنند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه گروهک تروریستی داعش فقط به منظور تخریب و اهانت به مقدسات اسلامی در عراق فعالیت می کند، افزود: این گروهک تندرو تروریستی در این کشور، کشتار و اقدام های تروریستی انجام شده در سوریه را دنبال می کند.

وی اظهارکرد: این گروهک می خواهد با تحت کنترل درآوردن استان های عراق، خود را به کربلا رسانده و حرمین شریف در این استان را تخریب کند.

امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه تخریب و اهانت به مقدسات اسلامی، هزینه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی به بار می آورد، ادامه داد: کشورهای اسلامی نباید در این مورد ساکت بنشینند.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: رییس جمهوری اسلامی ایران موضع کشورمان را در خصوص مبارزه با گروهک های تروریستی و افراطی شفاف اعلام کرد.

وی گفت: این گروهک متشکل از سلفی ها و وهابی ها برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه به این کشور وارد شده اند.

خطیب جمعه مراغه با تبریک 15 شعبان سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: در آیات و رویات فراوانی به مساله مهدویت و ظهور یگانه منجی عالم بشریت اشاره شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه قیام و حکومت حضرت ولی عصر (عج) جهانی است، ادامه داد: به این امر مهم خداوند در زبور، تورات، انجیل و بویژه قرآن مجید اشاره کرده است.

وی با اشاره به مصادف شدن روز سربازان گمنام امام زمان (عج) با نیمه شعبان گفت: تلاش های این سربازان در حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نبوده و حفظ انقلاب و دستاوردهای مهم آن از کارهای ارزشمند سربازان گمنام است.


نوشته شده در   جمعه 23 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode