ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393     |     کد : 72918

سیاست های دوگانه غرب در جهان اسلام موجب تعضیف حقوق مردم شده است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دوگانگی سیاست های غرب در بسیاری از کشورهای جهان اسلام موجب تضعیف حقوق مردم این کشورها شده است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دوگانگی سیاست های غرب در بسیاری از کشورهای جهان اسلام موجب تضعیف حقوق مردم این کشورها شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشورهای سوریه و مصر افزود: غرب با سیاست دوگانه خود برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را قبول نمی کند و با استفاده از عوامل خود رییس جمهوری منتخب مردم مصر را زندانی و اقدام به برگزاری انتخابات دیگری در این کشور می کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسوولان کشورهای اسلامی مانع از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه برای اتباع این کشور در کشور خود شده اند، اظهار کرد: آن ها از روی کار آمدن فردی متعهد به اخلاق اسلامی در این کشور می ترسند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: غرب با سیاست های خود در برابر تمدید چند روزه زمان انتخابات در مصر و اجبار مردم این کشور برای حضور در آن سکوت اختیار کرده و حق را به مسوولان این کشور می دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: این اقدام آنان برای حمایت از روی کار آمدن نظامی تربیت یافته ˈحسنی مبارکˈ است تا دوباره بتوانند سیاست های خود و رژیم صهیونیستی را در این کشور همانند زمان حکومت حسنی مبارک پیاده کنند.

وی گفت: سرسپردگی مسوولان برخی از کشورهای اسلامی زمینه دخالت غرب در این کشورها را فراهم کرده و مردم این کشورها باید در برابر این مسایل ایستادگی کنند.

خطیب جمعه مراغه همچنین با اشاره به سالروز ارتحال امام راحل یادآوری کرد: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مرهون نهضت امام خمینی (ره) بوده و وحدت، همبستگی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، نوعی قدردانی از زحمات امام راحل است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امام راحل با راهنمایی و رهبری خود مردم ایران را در برابر اقدام های رژیم پهلوی بیدار کرد تا آنان در برابر فرهنگ های کاذب و وارداتی این رژیم اعتراض کنند و این امر زمینه تعالی کشور جمهوری اسلامی ایران را در همه زمینه ها فراهم کرد.

وی با تاکید بر قانون مداری و اخلاق مداری مسوولان، گفت: این ویژگی ها باید در بین تمام مردم و مسوولان نهادینه شود تا برخی از اقدام های غیر شرعی و غیر قانونی در حوزه های مسوولیت آنان اتفاق نیافتد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: مسوولان نباید به خاطر رضایت اطرافیان، دنیا و آخرت خود را به حراج بگذارند چرا که در این صورت علاوه بر غضب الهی، زمینه های نارضایتی مردم از آنان و مسوولان جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کنند.


نوشته شده در   جمعه 9 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode