ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393     |     کد : 72597

امام جمعه مراغه:آزادسازی خرمشهر نمونه ای از همبستگی مردم ایران در برابر دشمنان است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: آزادی سازی خرمشهر، نمونه ای از همبستگی و وحدت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: آزادی سازی خرمشهر، نمونه ای از همبستگی و وحدت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: این رویداد علاوه بر اینکه نقطه عطفی در دفاع مقدس محسوب می شود، در این روز رزمندگان اسلام به جهانیان نشان دادند که مردم ایران در رسیدن به اهداف خود همیشه استوار هستند.

وی اظهار کرد: رهبری های امام راحل و دلاوری ها و انگیزه انقلابی و اسلامی جوانان و رزمندگان، افکار دشمنان را پریشان کرد و خرمشهر دوباره به آغوش کشور بازگشت.

امام جمعه مراغه ادامه داد: امام راحل با نفس گرم و نافذ خود در روزهایی که بسیاری از شهرهای ما سقوط کرده و صدام مغرور از این پیروزی شده بود، فرمان آزادسازی خرمشهر را صادر کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: با یاری خداوند بعد از گذشت چند ماه، ارتش، سپاه و بسیج مردمی به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل حرکت و علاوه بر راندن دشمن از این سرزمین، آنان را با شکست مواجهه کردند.

وی همچنین با اشاره به مبعث رسول اکرم (ص) گفت: زندگی رسول اکرم (ص) سرشار از فضایل انسانی و صفات پسندیده و سیر و سلوکی پایدار بود و عظمت، بزرگی، اصالت و خلق و خوی پسندیده از نشانه های زندگی آن حضرت است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: استفاده از صفات پیامبر اکرم (ص) در امور زندگی و حکومتی، زمینه ساز موفقیت ما در ترویج آرمان های اسلامی در بین جوامع اسلامی و جهانی شد.


نوشته شده در   جمعه 2 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode