ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393     |     کد : 71889

امام جمعه تبریز: وهابیت عامل آمریکا و از بدعت گذاران هستند که قرآن را تحریف می کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وهابیت عامل آمریکا و از بدعت گذاران هستند که قرآن را تحریف و دشمن شیعیان می باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وهابیت عامل آمریکا و از بدعت گذاران هستند که قرآن را تحریف و دشمن شیعیان می باشند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: روحانیون و مردم باید هوشیارانه با این گروهک وهابیت مقابله کنند.

وی با تاکید برلزوم اتحاد و انسجام هرچه بیشتر بین شیعه و سنی گفت: گروهک ها و فرقه های وهابیت برای اختلاف افکنی بین مسلمانان ایجاد شده اند.

آیت الله مجتهد شبستری تکفیری ها را از دیگر فرق و گروهک های آمریکایی ضد دین معرفی کرد و افزود: این گروهک فعالیت های فرهنگی و تبلیغی فراوانی انجام می دهد که باید همه هوشیار باشند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به 23 اردیبهشت سالروز لغو معاهده ننگین کاپیتولاسیون در ایران، گفت: همانطور که ملت ایران اجازه سلطه به بیگانگان را ندادند، در مذاکرات گروه 1+5 هم در رابطه با انر‍ژی هسته ای اجازه سلطه بیگانگان را هرگز نخواهد داد.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به دیدار گروهی از معلمان با رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: همه زیر بار منت معلمی هستیم و تکریم مقام معلم باید در جامعه همگانی شود.

خطیب جمعه تبریز افزود: جریان سیاسی، باند و احزاب سم مهلک برای آموزش و پرورش است که در دوره ای حاکم شد و خسارت زیادی را به آورد.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین در آستانه ولادت امام محمد تقی (ع) و میلاد فرخنده مولای متقیان علی (ع) و تبریک این ایام با اشاره به فضیلت های ماه رجب، گفت: ایام البیض و ماه رجب ماه عبادت و تقرب الهی است و ایام اعتکاف نیز از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است که اعتکاف را احیا کرد.

وی این ماه را فرصتی برای تلاش معنوی برای استجابت دعا و پرورش روح دانست و افزود: روزه گرفتن در این ماه ثواب و اجر اخروی فراوانی دارد.

وی اظهار کرد: عفو و گذشت از صفات ائمه است که باید مومنان از آن الگو بگیرند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: زیارت و دیدار برادر مومن، دعا کردن در حق دیگران، خوشرویی و پذیرش عذر مومن از جمله دیگر صفات مومنان است که باید در اعمال و رفتارش تجلی پیدا کند.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به 24 اردیبهشت سالروز لغو امتیاز تنباکو با فتوای آیت الله میرزا محمدحسن شیرازی و مبارزه وی با استعمار، این روز را گرامیداشت.


نوشته شده در   جمعه 19 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode