ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393     |     کد : 71505

تعلیم توام با تعلم معنا می‌یابد

امام جمعه بناب گفت: به معلمان گرانقدر پدرانه و دلسوزانه پیشنهاد و توصیه می‌کنم هر چه می‌توانید در کلاس درس کار فکری کنید و نقش هدایتی را در کنار تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بکار گیرید.

امام جمعه بناب گفت: به معلمان گرانقدر پدرانه و دلسوزانه پیشنهاد و توصیه می‌کنم هر چه می‌توانید در کلاس درس کار فکری کنید و نقش هدایتی را در کنار تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بکار گیرید.
 

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه استقلال و خودکفایی کشور مرهون فداکاری و جهاد مقدس کارگران است، اظهار کرد: کارگری که مخلصانه زحمت می‌کشد، برگزیده خداوند است و کارگران در کشور جمهوری اسلامی به عنوان بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه موفقیت و سربلندی یک کشور و یک ملت مرهون تلاش کارگران است، افزود: در دین الهی آمده است که عرق کارگر عین خون شهید است و کارگری که مخلص و وظیفه شناس است، قطعاً اجر او در نزد خداوند بیشتر است.

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با گرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت فیلسوف شهید استاد مرتضی مطهری و نیز روز معلم، از مقام شامخ دانشمند شهید استاد مطهری تجلیل و اظهار کرد: شهید مطهری گل سرسبد این انقلاب بود.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در تشریح ویژگی‌ها و شخصیت این شهید والامقام بیان کرد: شهید مطهری دارای شخصیتی بسیار جامع بود و حیات علمی و عملی آن بزرگوار الهام بخش جوانان زیادی بوده و بعد از این نیز خواهد بود.

وی اظهار کرد: آثار شهید مطهری نقش مهمی در نجات نسل‌ها دارد و بر جوانان و معلمین ماست که راه و رسم این دانشمند را ادامه داده و از عرفان‌های نوظهور فاصله بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین تصریح کرد: امروز کتاب‌های آن فیلسوف بزرگ کتابخانه‌های معتبر جهانی را تسخیر کرده است و من به معلمان گرانقدر پدرانه و دلسوزانه پیشنهاد و توصیه می‌کنم هر چه می‌توانید در کلاس درس کار فکری کنید و نقش هدایتی را در کنار تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بکار گیرید.

وی همچنین به فیوضات ماه رجب اشاره کرد و روزه و استغفار را از اعمال این ماه نام برد و بر بهره‌مندی مسلمانان از برکات این ماه مبارک تأکید کرد.


نوشته شده در   جمعه 12 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode