ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393     |     کد : 71474

امام جمعه چاراویماق: معلمان نقش مهمی در تربیت کودکان و ساختن جامعه توسعه یافته دارند

امام جمعه چاراویماق گفت: معلمان نقش مهمی در تربیت نسل آینده و ساختن جامعه ی توسعه یافته برعهده دارند.

امام جمعه چاراویماق گفت: معلمان نقش مهمی در تربیت نسل آینده و ساختن جامعه ی توسعه یافته برعهده دارند.

حجت الاسلام جلیل زرنقی در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، افزود: در این راستا نقش دستگاه های تعلیم و تربیت بویژه معلمان، دانشگاهیان و حوزویان بر کسی پوشیده نیست.


وی اظهار کرد: نامگذاری روز شهادت این استاد بزرگ به نام روز معلم، رسالتی خطیر را بر عهده معلمان گذاشته و آن ها را وادار می سازد برای مقابله با شبهات و تفکرات غلطی که هدفشان نابودی جامعه اسلامی است، کمر همت ببندند.

خطیب جمعه چاراویماق با اشاره به اینکه شهید مطهری معلمی نمونه بود، ادامه داد: باید شخصیت و آثار این شهید والامقام را معلمان آموزش و پرورش و استادان حوزه و دانشگاه الگوی خود برای پرورش نسل آینده در جامعه قرار دهند و نگذارند یاد و خاطره این شهید والامقام به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام زرنقی زیربنای توسعه کشور را توجه به فرهنگ بویژه فرهنگ غنی اسلام اعلام کرد و گفت: معلمان از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران سازندگی همواره در حمایت از نظام اسلامی، رهبری و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در راستای توسعه و تعالی کشور نقش بی بدیلی داشتند.

وی با اشاره به مراسم استقبال از سه شهید گمنام این شهرستان ادامه داد: استقبال از این شهدا بر تمام افراد واجب بوده و به برکت خون این شهدا، اکنون نظام اسلامی از گزند دشمنان در امان مانده است.

مراسم استقبال از سه شهید گمنام چاراویماق روز جمعه و آیین بدرقه و تشییع پیکر مطهر آنان روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان ادارات، خانواده های شهدا و مردم شهید پرور این شهرستان برگزار می شود.


نوشته شده در   جمعه 12 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode