ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393     |     کد : 71471

هیچ زمانی شعار "مرگ بر آمریکا" از دهان مردم ایران نمی‌افتد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آمریکا و استکبار جهانی بداند که جمهوری اسلامی ایران ، مدافع تروریسم نیست بلکه مدافع حق مظلومان است و شعار مرگ بر آمریگا هیچ گاه از دهان مردم ایران نمی‌افتد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آمریکا و استکبار جهانی بداند که جمهوری اسلامی ایران ، مدافع تروریسم نیست بلکه مدافع حق مظلومان است و شعار مرگ بر آمریگا هیچ گاه از دهان مردم ایران نمی‌افتد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در احادیث و روایت آمده است که هرکس در این ماه یک یا سه روز روزه بگیرد، باعث فروکش شدن غضب الهی و نزول رحمت بر بندگان می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ماه رجب، ماه عبادت، تزکیه نفس و خودسازی است اظهار داشت: شایسته است که نسبت به دعاهای وارده در خصوص ماه رجب، توجه خاصی داشته باشیم.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز معلم به معلمان و اساتید گفت: علامه شهید مطهری، شخصیت بسیار متفکری بود بطوریکه توانست علی رغم فعالیت شدید مکاتبی همچون مارکسیست و لیبرال در آن زمان ، جلوی تبلیغات مسموم آنان را بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب که آثار شهید مطهری متناسب با نیازهای نسل جوان و نوجوان است، گفت: معلمان و اساتید دانشگاه‌ها باید جوانان را به مطالعه هرچه بیشتر کتاب های این معلم بزرگوار ترغیب کنند تا وضع موجود دانشگاه ها از بین رفته و شاهد گسترش اخلاق اسلامی در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باشیم.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) مبنی بر اهمیت اقتصاد و فرهنگ در کشور گفت: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، رمز هویت، استقلال و حیثیت کشور ماست و این چنین نیست که فقط شعار امسال باشد.

وی به فرازی از سخنان اخیر امام خامنه ای(مدظله) اشاره کرد و گفت: مشکلات موجود کشور فقط و فقط با روی پای خود ایستادن حل می شود و شعار اساسی امام راحل(ره) یعنی ما می توانیم در حد شعار نیست و حقیقتا قابل تحقق است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان تبریز ، گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر تروریست خواندن حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران را تاسف بار خواند و گفت: آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران و لبنان و حزب الله، نه تنها تروریست نیستند بلکه بزرگترین قربانی تروریسم نیز هستند.

وی در همین راستا ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران، حامی مظلومان است و آمریکا و استکبار جهانی بداند که ملت ایران حق دارند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا از دهانشان نیفتد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اخیرا اعلام شد که 700 نفر از انقلابیون مصری به اعدام و 500 نفر به حبس ابد محکوم شده اند که ما نمازگزاران جمعه تبریز  از مجامع بین المللی می خواهیم که به سکوت مرگبار خویش در این خصوص پایان داده و دانشگاه الازهر مصر جلوی این حرکات و اقدامات مزدورانه را بگیرد.

در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان تبریز ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان تبریز از حضور گسترده  همشهریان تبریزی در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله ملکوتی ، امام جمعه سابق تبریز تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 12 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode