ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 ارديبهشت 1393     |     کد : 71109

امنیت و آسایش یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه بناب گفت: وجود امنیت و آسایش بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و برای بقای آن باید تلاش کرد.

امام جمعه بناب گفت: وجود امنیت و آسایش بزرگترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و برای بقای آن باید تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بناب در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز حمله غافلگیرانه آمریکا به صحرای طبس گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در این حمله بزرگترین حجت بر حقانیت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی درخطبه های آیین باشکوه نمازجمعه شهرستان بناب افزود: از این نوع حمایت ها و امدادهای غیبی از اول انقلاب تا کنون موارد زیادی دیده ایم؛ مخصوصاً در جبهه های جنگ تحمیلی که فتح خرمشهر یکی از نمونه های بارز این امدادهای غیبی بود.

وی همچنین با بیان اینکه وعده های خداوندی و امام راحل(ره) در کشور تحقق یافته، گفت: اینها معجزه ای الهی هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: برخلاف اقدامات غربی ها امروز مرزها بر روی همدیگر گشوده شده و خود به خود مکاری و حیله گری و مسخره گرفتن حقوق بشر توسط آمریکایی ها بر ملتهای دنیا آشکار و روشن شده است و تمام ملتهای منطقه امروز از آمریکا متنفر و بیزار هستند و این دستاورد کمی برای جمهوری اسلامی ایران نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه از غربی ها بعنوان خائنان بشریت نام برد و اظهارکرد: آنها صرفاً شعار حقوق بشر را می دهند ولی در عمل ضد بشر هستند. لذا وعده های الهی یکی پس از دیگری تحقق یافته و قطعاً با عملکرد مطلوب پیامدهای مطلوب آن را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی در عین حال گفت: اگر مردم و مسئولان واقعاً از این هدیه ای که خداوند بنام انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی ایران داده است، محافظت و پاسداری کنیم، این نعمت الهی برای ما ماندگار خواهد بود، ولی اگر نتوانستیم ازاین نعمت بنحو مطلوب محافظت کنیم، نتیجه برعکس خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب از وجود امنیت بعنوان یک نعمت بزرگ الهی و دستاوردی بزرگ برای جمهوری اسلامی نام برد و گفت: متأسفانه رفته رفته در اثر بی تفاوتی ما در برخی شهرهای شمال کشور و فرودگاهها شاهد زیرپا گذاشته شدن ارزشهای اسلامی هستیم.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: با توجه به بازگشایی مراکز علمی درکشور و با توجه به قرار گرفتن در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال فرهنگ نام گذاری شده، باید ببینیم که مسئولین امر چه تدابیری را برای کنترل وضعیت و عدم رشد ناهنجاریها در جامعه خواهند اندیشید.


نوشته شده در   جمعه 5 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode