ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393     |     کد : 70274

ولایت مداری ارتش موجب افزایش اقتدار و تاثیر انقلاب در جهان شده است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: ولایت مداری ارتش موجب افزایش اقتدار و تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در افکار عمومی جهان شده است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: ولایت مداری ارتش موجب افزایش اقتدار و تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در افکار عمومی جهان شده است.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی درخطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: به خاطر این ولایت پذیری، هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ارتش در منطقه خاورمیانه بوده که از کشور و نظام اسلامی دفاع می کند.

وی اظهار کرد: ارتش ایران نیروی مکتبی و دارای توان بالای نظامی با بهره گیری از تجهیزات مدرن است.

امام جمعه مراغه ادامه داد: ارتش ما قابلیت های بی نظیری در دفاع از انقلاب اسلامی با تبعیت از فرماندهی کل قوا به عنوان ولی فقیه زمان و رهبر مقتدر دارد، به طوری که اطاعت پذیری محض ارتشیان، آن ها را در مقام عظمت و اقتدار قرار داده است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح در مقابله با آفت ها و تهدیدهای استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: در زمان کنونی جمهوری اسلامی ایران نه تنها به سلاح جنگی و تسلیحات نظامی تکیه نکرده بلکه بزرگ ترین پشتوانه این نظام قدرت مردمی آن است.

وی گفت: حضور دلسوزان و افراد مخلص در بدنه نظام اسلامی، اجازه نمی دهد این کشور با تهدید ابرقدرت ها به نقطه ضعف یا انزوا برود.

خطیب جمعه مراغه یادآوری کرد: برخلاف ارتش های منطقه، ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون وابستگی به قدرت های غرب و شرق با استفاده از دستاوردهای بومی و ملی توانسته روی پای خود بایستد.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به تاثیر حساب 100 امام در سازندگی کشور ادامه داد: تشکیل حساب 100امام خمینی (ره) نوع نگرش امام راحل بر تامین مسکن برای انسان‏های حادثه دیده یا نیازمند را نشان می دهد.

وی گفت: حساب 100 امام ظرفیت بزرگی است که با تقویت و کمک مردم می‏تواند برای کمک به نیازمندان و روستاییان محروم بشتابد.


نوشته شده در   جمعه 22 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode