ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 فروردين 1393     |     کد : 69902

الگوگیری از سیره دخت نبی اکرم عامل نجات جامعه از فقر فرهنگی است

امام جمعه عجب شیر گفت: الگوگیری از سیره دخت نبی اکرم(ص) عامل نجات جامعه از فقر فرهنگی موجود بوده و گسترش این فرهنگ در همه عرصه ها به عنوان بهترین اسوه و فرهنگ ضروری است.

امام جمعه عجب شیر گفت: الگوگیری از سیره دخت نبی اکرم(ص) عامل نجات جامعه از فقر فرهنگی موجود بوده و گسترش این فرهنگ در همه عرصه ها به عنوان بهترین اسوه و فرهنگ ضروری است.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: مسوولان باید در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص مسایل فرهنگی، با برنامه ریزی و هدف گذاری در راستای تحقق منویات معظم له تلاش کنند.

وی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) وحدت جامعه اسلامی را در پرتو امامت و رهبری اهل بیت (ع) می دانست و اگر امت اسلامی به این امامت تن داده و رهبری جامعه اسلامی در مسیر الهی خود قرار گرفته بود، امروز شاهد این همه اختلاف و چندگانگی در جامعه اسلامی نبودیم.

خطیب جمعه عجب شیر با بیان اینکه کوثر از صفات حضرت زهرا(س) است، گفت: کوثر به معنای نسل پاک و کثرت شفاعت در روز قیامت است و این نعمت ها را خداوند متعال به حضرت زهرا (س) ارزانی داشته است.

حجت الاسلام شربیانی از مردم عجب شیر بخاطر برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) قدردانی کرد.

وی با اشاره به 18 فروردین روز جهانی بهداشت و روز سلامتی، یادآوری کرد: آمار بیماری های سرطانی، قلبی و عروقی در کشور بالا بوده و این آمار هشداری برای مردم است تا قبل از ابتلا به این بیماری ها پیشگیری کنند.

خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به 19 فروردین سالروز شهادت آیت الله سیدمحمدباقر صدر و خواهرش بنت الهدی توسط رژیم سابق بعث عراق در سال 59 گفت: علما طی تاریخ هر جا که احساس کردند اسلام و قرآن در خطر است، وارد میدان شده و تا مرز شهادت از هدف مقدس خویش دفاع کردند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به مصوبه اتحادیه اروپا، افزود: اتحادیه اروپا در اقدامی زشت پس از سازمان ملل و دبیر کل ضعیف آن و کنگره آمریکا به اصطلاح نقض حقوق بشر در ایران، رفع حصر سران فتنه و ملاقات با آن ها را مطرح کرده و این کار آنان دخالت در امور داخلی کشورمان است.

وی گفت: وزارت امور خارجه، دولت و مجلس باید در مقابل یاوه گویی های اروپا ایستادگی کرده و پاسخ کوبنده و قاطعی به پارلمان اروپا بدهند.


نوشته شده در   جمعه 15 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode