ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 فروردين 1393     |     کد : 69895

دادن پست های مدیریتی به زنان باید با رعایت شروطی انجام شود

امام جمعه بناب گفت: دادن پست های مدیریتی به زنان باید با رعایت شروط و باید ها و نبایدهایی انجام شود.

امام جمعه بناب گفت: دادن پست های مدیریتی به زنان باید با رعایت شروط و باید ها و نبایدهایی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با تشریح و تبیین زندگانی آن حضرت اظهارکرد: جبهه های ما مرهون حضرت فاطمه زهرا(س) بود، اگر زهرا(س) نبود، ولایت هم نبود.

وی با بیان اینکه اگر فاطمه زهرا(س) نبود، امروز خبری از امامت، عاشورا و مهدویت هم نبود گفت: عفت، حجاب، حقیقت مداری و ولایت مداری فاطمه زهرا(س) باید الگوی تمام زنان باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به خطبه آن بانوی گرامی در مسجد مدینه افزود: خطبه آن حضرت سراسر معارف و دارای سنگین ترین مضامین بود.

خطیب جمعه بناب در ادامه سخنان خود از حضرت فاطمه زهرا(س) بعنوان الگو و معیار بانوان عالم نام برد و تأکید کرد: ایشان برای همیشه محور و الگو و سرمشق هستند.

حجت الاسلام باقری بنابی ازعفت، حجاب، حقیقت مداری و ولایت مداری فاطمه زهرا(س) به عنوان درسی بزرگ برای بانوان اسلام نام برد و به تمام بانوان جامعه توصیه کرد از حضرت فاطمه زهرا(س) الگو و سرمشق بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با انتقاد ازبرخی بانوان جامعه که برخلاف منویات حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه قدم برمی دارند؛ تصریح کرد: ما با مدیرشدن و مسئول شدن خانم ها در جامعه مخالف نیستیم، ولی با رعایت شرطهای لازم.

باقری بنابی همچنین ضمن توصیه زنان جامعه برای حفظ حجاب و پوشش خود و الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) اذعان کرد: خانم باید دنبال مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد ولی با رعایت موازین اسلامی.

وی ازسخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بعنوان یکی از مدیران و بانوان باحجاب نام برد و تصریح کرد: عملکرد قهرمانانه وی برای داخل و خارج الگوست.

امام جمعه بناب خاتمه ضمن هشدار نسبت به رعایت حجاب و پوشش اسلامی توسط بانوان جامعه گفت: به خدا پناه می برم، فردا که مراکز علمی و دانشگاهی ما شروع خواهد شد چه وضعی را شاهد خواهیم بود.


نوشته شده در   جمعه 15 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode