ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 فروردين 1393     |     کد : 69778

فولاد با شکست بنیادکار صدرنشین گروه B شد

تیم فوتبال فولادخوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر مقابل بنیادکار ازبکستان، صدرنشین گروه B این رقابت ها شد.

تیم فوتبال فولادخوزستان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر مقابل بنیادکار ازبکستان، صدرنشین گروه B این رقابت ها شد.


به گزارش ایرنا، فولاد ایران عصر امروز (سه شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حضور حدود 25 هزار تماشاگر ورزشگاه غدیر خوزستان پذیرای نماینده ازبکستان بود و در پایان به برتری یک بر صفر رسید تا با 8 امتیاز بر جایگاه نخست این گروه تکیه زند.

در نیمه نخست، نماینده ایران که عبدالله کرمی، شهاب کرمی و آرش افشین را در اختیار نداشت برای رسیدن به دروازه حریف به حرکات سرعتی اسماعیل شریفات، غلامرضا رضایی و ساسان انصاری دل بسته بود و از سوی دیگر بنیادکار نیز از ارسال توپ های بلند و شوت از راه دور برای رسیدن به گل بهره گرفت.

پس از گذشت دقایق ابتدایی، تیم بنیادکار با دوندگی بالای هافبک های بلند قامت خود توپ و میدان را از فولاد گرفت تا اجازه طراحی حملات به نماینده ایران را ندهد و در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 58 این دیدار، حسین فرکی سرمربی فولاد، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی و گلزن خود را که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است جانشین اسماعیل شریفات کرد تا شاید راهی برای گلزنی بیابد.

پس از این تعویض، نماینده ایران بر شدت حملات خود افزود و چند فرصت مناسب نیز برای گلزنی به دست آورد که کم دقتی مهاجمان مانع از گلزنی فولاد شد.

در دقیقه 76 این دیدار، ارسال «بختیار رحمانی» از روی نقطه کرنر با ضربه سر «ایوب والی» همراه شد و درون دروازه بنیادکار جای گرفت تا هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه غدیر شادمان شوند.

در نهایت فولاد خوزستان با تک گل مدافع پیش تاخته خود به برتری رسید و 8 امتیازی شد تا در آستانه صعود قرار گیرد.

بنیادکار ازبکستان نیز همچنان با2 امتیاز در قعر جدول گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.

دیدار رفت این دو تیم چند روز قبل در تاشکند با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت 21:30 به وقت تهران تیم 5 امتیازی الجیش قطر در دوحه از الفاتح عربستان که فقط 2 امتیاز اندوخته است پذیرایی می کند.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode