ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393     |     کد : 69593

12 فروردین روز تاریخی وسرنوشت ساز برای ملت ایران و مسلمانان جهان است

امام جمعه عجب شیر گفت: 12 فروردین یوم الله بوده و روزی تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران و تمام مسلمان های دنیاست.

امام جمعه عجب شیر گفت: 12 فروردین یوم الله بوده و روزی تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران و تمام مسلمان های دنیاست.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهرافزود: در این روز نور معرفت و ایمان بواسطه رهبری‎های داهیانه و کلام نافذ امام خمینی(ره) در نظام نامه جمهوری اسلامی متجلی شد و قدرت سومی را بر پایه اسلام در کنار ابرقدرت های شرق و غرب ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه 12 فروردین، یک نه بزرگ به تمام مستکبران و زورگویان عالم بود، یادآوری کرد: رای قاطع و همه جانبه ملت ایران به جمهوری اسلامی ایران، دشمنان و مستکبران را ناامید و حقیرتر از گذشته کرد.

خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک نظام نامه مبتنی بر آموزه ها و دستورات اسلامی است، گفت: حضور آگاهانه و رای به نظام نامه جمهوری اسلامی ایران عید دیگری را در ایام نوروز برای کشور رقم زد و این حادثه عظیم در همه تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام شربیانی با تاکید بر اینکه 12 فروردین در یاد و خاطره ملت ایران ماندگار و جاوید خواهد ماند، اظهار کرد: این روزها در ذهن مردم ما زنده و جاوید خواهد ماند و مسوولان باید زمینه تجدید بیعت با آرمان ها و انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان را فراهم کنند.

وی با اشاره به تقارن 12 فروردین با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، بر لزوم ایجاد فضای معنوی در این آیین تاکید کرد و گفت: روح و شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران نه در سخن بلکه در عمل برگرفته از سیره نظری و عملی اهل بیت(ع) بوده بنابراین باید حرمت ایام شهادت حضرت زهرا(س) حفظ شود.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: اگر اقتصاد در جامعه نباشد به اعتقادات مردم آسیب وارد می شود.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اعمال تحریم ها علیه ایران یادآوری کرد: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با اعمال تحریم هاست.

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: فرهنگ فاطمی باید در جامعه رواج یابد تا بانوان جامعه اسلامی بیشتر با آن آشنا شوند و فرهنگ بیگانه در ما تاثیر گذار نباشد.


نوشته شده در   شنبه 9 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode