ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 8 فروردين 1389     |     کد : 6944

بيل گيتس :حسودي نمي کنم!

بيل گيتس در تازه ترين مصاحبه خود درباره محصول جديد اپل با بيان اينکه طراحي اين لوح- رايانه استيو جابز حس حسادتش را تحريک نکرده است گفت: آي- پد دستگاهي نيست که بخواهيم به اندازه کافي درباره آن حرف بزنيم...

 بيل گيتس در تازه ترين مصاحبه خود درباره محصول جديد اپل با بيان اينکه طراحي اين لوح- رايانه استيو جابز حس حسادتش را تحريک نکرده است گفت: آي- پد دستگاهي نيست که بخواهيم به اندازه کافي درباره آن حرف بزنيم.
بنيانگذار مايکروسافت در مصاحبه اي که در وبلاگ مالي B-Net منتشر شده است گفت: "آي پد براي موفق شدن بايد بيشتر شبيه به يک لوح- رايانه باشد."
بيل گيتس افزود: "آي پد دستگاه زيبايي است اما نسبت به طراحي آن حسودي نمي کنم و به نظرم اين سخت افزار براي رسيدن به موفقيت بايد دوباره طراحي شود. واضح است که آي- فن نسبت به ويندوز موبايل يک گام رو به جلو بود اما آي- پد دستگاهي نيست که بخواهيم به اندازه کافي درباره آن حرف بزنيم."
بنيانگذار غول نرم افزاري دنيا ادامه داد: "من اعتقاد زيادي به فناوري لمس و سيستمهاي پخش کننده ديجيتال دارم اما فکر مي کنم که ترکيبي از صدا، قلم و يک صفحه کليد واقعي يا عبارت ديگر يک نت بوک بيشتر مورد علاقه قرار مي گيرد. به طور خلاصه وقتي آي فون را ديدم گفتم: اوه، خداي من! مايکروسافت توان رسيدن به چنين هدفي را ندارد اما اين اتفاق با ديدن آي پد رخ نداد."
بيل گيتس از سالها قبل حامي شماره يک "لوح- رايانه" است اما باوجود اينکه در يک دهه اخير صدها مدل از اين دستگاهها توليد شده اند هرگز نتوانسته اند به موفقيتي که رئيس مايکروسافت به آن اميد داشت دست يابند.
استيو جابز، رئيس اپل با معرفي آي پد در 27 ژانويه گذشته مستقيما به بازار نت بوکها حمله و بر اين نکته تاکيد کرد که وزن آي پد تنها نصف وزن يک نت بوک را دارد و استفاده از آن ساده تر است.
نت بوک Eee PC 901 محصول "ايسوس" وزني برابر با يک کيلوگرم دارد که تقريبا دو برابر وزن مدل "واي فاي" آي پد است.
بيل گيتس واکنش مشابهي را پس از معرفي آي پاد (پخش کننده چند رسانه اي اپل) نشان داد و در شماره دوم سپتامبر 2004 مجله Busines Week گفت: "هيچ چيز وجود ندارد که آي پاد انجام بدهد و ما نتوانيم مشابه آن را انجام دهيم."
استيو بالمر رئيس فعلي مايکروسافت نيز پس از عرضه آي فون اظهار داشت که اين تلفن همراه اپل به دليل اينکه بسيار گران و بدون صفحه کليد است تنها مي تواند استفاده شرکتي داشته باشد.

مهر 




نوشته شده در   يکشنبه 8 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode