ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 فروردين 1393     |     کد : 69376

رهبر معظم انقلاب: واقعیات جامعه جهانی طبق خواسته های آمریکا پیش نمی رود

رهبر معظم انقلاب درنخستین روز از بهار 93، در جمع میلیون ها زایر و مجاور حرم حضرت امام رضا (ع) اظهار داشتند: بدانید واقعیات جامعه جهانی طبق خواسته های آمریکا پیش نمی رود.

رهبر معظم انقلاب درنخستین روز از بهار 93، در جمع میلیون ها زایر و مجاور حرم حضرت امام رضا (ع) اظهار داشتند: بدانید واقعیات جامعه جهانی طبق خواسته های آمریکا پیش نمی رود.

به گزارش ایرنا از پایگاه دفتر حفظ و آثار حضرت آیت الله خامنه ای، ایشان تاکید کردند: معنای شرکت وسیع مردم در انتخابات در طول تاریخ انقلاب این است که مردم سالاری دینی در کشور تثبیت شده است و نظام توفیق یافته مردم سالاری را در کشور نهادینه کند.


مقام معظم رهبری تاکید کردند: در سال 92 حقیقتا حماسه سیاسی اتفاق افتاد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سخنانشان از خداوند متعال زندگی پربرکت را برای همه ایرانیان و مسلمانان خواستار شدند و تاکید کردند که انشاالله سال نو، سالی در شأن ملت ایران باشد

مقام معظم رهبری تاکید کردند که در سال 92، حقیقتا حماسه سیاسی اتفاق افتاد، در نیمه اول سال، انتخابات ریاست جمهوری و در نیمه دوم، راهپیمایی 22 بهمن.

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه ‫قوی شدن ملت فقط به تسلیحات جنگی نیست، تصریح کردند: سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم اگر در یک کشور باشند آن کشور قوی می شود‬.

ایشان تاکید کردند: حرف امروز من این است، ملت ایران باید خود را قوی کند. اگر ملتی قوی نباشد به او زور خواهند گفت، باج گیران عالم از او باج می خواهند، او را زیرپا لگد می کنند و به او هجوم و توهین می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: در این عرصه [اقتصاد] هم اگر عزممان را جزم کرده و دست به دست هم دهیم، می توانیم اقتصاد را شکوفا کنیم. چشممان به دست دشمن نباشد که کی تحریم را بر می دارند. به درک. نگاه کنیم ببینیم خودمان چه کار می توانیم بکنیم.

مقام معظم رهبری فرهنگ را از اقتصاد هم مهمتر دانستند و تاکید کردند: فرهنگ به معنای هوایی است که تنفس می کنید. اگر این هوا تمیز باشد، یک اثر و اگر کثیف باشد اثر دیگری دارد.



نوشته شده در   جمعه 1 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode