ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1392     |     کد : 68989

سازمان ملل ماهیت خود را از دست داده و فرمانبر آمریکا شده است

امام جمعه هشترود گفت: سازمان ملل ماهیت خود را از دست داده و به یکی از فرمانبران آمریکا تبدیل شده است.

امام جمعه هشترود گفت: سازمان ملل ماهیت خود را از دست داده و به یکی از فرمانبران آمریکا تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: بیانیه اخیر نقض حقوق بشر صادره از سوی دبیر کل سازمان ملل علیه ایران، پوچ و واهی است، زیرا این سازمان ماهیت خود را از دست داده و بازیچه آمریکا و صهیونیست ها شده است.

وی اظهار کرد: اگر سازمان ملل ادعای حمایت از حقوق بشر دارد، چرا موضع خود را در قبال کشتار و قتل عام مردم بی گناه کشورهای مسلمان اعلام نمی کند و سکوت اختیار کرده است.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: سازمان ملل به غرب و آمریکایی ها وابسته است و دخالت این سازمان در امور داخلی کشورهای دیگر کار غلطی است.

حجت الاسلام رشادی یادآوری کرد: کار غربی ها و آمریکایی ها در قبال کشورهای مسلمان ضد حقوق بشری بوده و سازمان ملل باید در این خصوص موضع بگیرد.

وی با انتقاد از سفر مسوول سیاست امور خارجه اروپا به ایران گفت: کاترین اشتون باید با خانواده های شهدا و دانشمندان هسته ای ترور شده دیدار می کرد و دیدار مخفیانه وی با عوامل فتنه، محکوم است.

امام جمعه هشترود کار اشتون را توهین به ملت ایران خواند و ادامه داد: ایران کشوری مستقل بوده و به هیچ وجه تن به خواسته های آن ها نخواهد داد و آن ها به مشکل خود و کشورهای اروپایی که از نظر سیاسی و اقتصادی در افول هستند، برسند.

حجت الاسلام رشادی از ملت ایران به عنوان ملتی ولایی یاد کرد و افزود: این ملت تا آخرین قطره خونشان از نظام و آرمان های امام راحل و شهدا حفاظت خواهند کرد.

وی با گرامیداشت هفته شهدا، آنان را حافظان دین و غیرت ملت ایران خواند و اظهار کرد: خانواده های شهدا عزیزان این ملت هستند و احترام به آن ها از نظر عرفی و اعتقادی لازم است.

خطیب جمعه هشترود با تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: این عید برای ما عیدی باستانی است و مردم نباید در این ایام ریخت و پاش کنند.

حجت الاسلام رشادی با گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه داد: ان حضرت نمونه بارز مبارزه در راه حریم ولایت بوده و دارای شخصیتی استثنایی است و مردم باید در مراسم سوگواری ایشان حضور گسترده داشته باشند.


نوشته شده در   جمعه 23 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode