ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392     |     کد : 68608

توجه به رعایت حجاب وترویج فرهنگ آن در جامعه از ضروریات است

امام جمعه موقت بستان آباد گفت: توجه به رعایت حجاب و ترویج فرهنگ آن در جامعه از ضروریات است.

امام جمعه موقت بستان آباد گفت: توجه به رعایت حجاب و ترویج فرهنگ آن در جامعه از ضروریات است.


حجت الاسلام احمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه متاسفانه مساله حجاب و رعایت آن در جامعه کم رنگ شده است، افزود: مسوولان و دستگاه های ذیربط در این مورد وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی در یک جامعه اسلامی پسندیده نیست، گفت: کوتاهی در مساله حجاب باعث ورود فرهنگ گسیخته بیگانگان خواهد شد.

امام جمعه موقت بستان آباد با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س)، آن حضرت را نمونه کامل یک شخصیت انسانی و اسلامی دانست و ایشان را الگوی بارز برای بانوان جامعه اسلامی و غیر اسلامی خواند.

وی با اشاره به سالروز بزرگداشت روز پرستار و لزوم ارج نهادن به خدمات جامعه پرستاری از سوی مردم و مسوولان گفت: پرستاران همواره حضرت زینب (س) را برای خود الگو قرار دهند.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به 14 اسفند صدور فرمان فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس کمیته امداد، اظهارکرد: هدف از ایجاد چنین کمیته ای شناسایی و رسیدگی به امور محرومان بوده است.

وی از مردم و مسوولان خواست در راستای ترویج فرهنگ کمک به محرومان جامعه توجهات لازم را داشته و همواره برای کمک به نیازمندان جامعه تلاش کنند.

وی سخاوت مندی را از خصلت های مومنان برشمرد و افزود: کسانی که در راه خداوند انفاق می کنند همواره مورد توجه و عنایت خداوند هستند.

وی همچنین با اشاره به هفته منابع طبیعی و لزوم حفاظت از آن گفت: متاسفانه دیده می شود که منابع طبیعی مورد کم لطفی مردم و مسوولان قرار می گیرد و ضرر و زیان هایی که از این راه برای جامعه وارد می شود، جبران ناپذیر خواهد بود.


نوشته شده در   جمعه 16 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode