ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392     |     کد : 68600

رهنمودهای رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی باید جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رهنمودها و توصیه های رهبری در باره اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی و ارزش های دینی باید توسط آحاد مردم و به ویژه مسوولان جدی گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: رهنمودها و توصیه های رهبری در باره اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی و ارزش های دینی باید توسط آحاد مردم و به ویژه مسوولان جدی گرفته شود.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبری، اظهارکرد: معظم له در این دیدار بر روی مسایل فرهنگی بسیار تاکید داشتند و لازم است مسوولان ارشد نظام و مدیران میانی برای تحقق خواسته های رهبری تمام تلاش و همت خود را به کار بگیرند.

وی افزود: از روسای قوای سه گانه انتظار می رود راهکارهای عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را سریع تر ارایه و برای اجرای آنها گام های اساسی بردارند.

آیت الله مجتهدشبستری گفت: جامعه اسلامی به لحاظ فرهنگی و ترویج ارزش های دینی و اسلامی با خلاء هایی مواجه است که برای جبران آنها همت و تلاش های شبانه روزی لازم است.

وی توجه به ظرفیت های بسیار تاثیرگذار جوانان در اداره کشور را یکی از تاکیدات مهم رهبری عنوان کرد و گفت: همه مردم و مسوولان باید قدردان جوانان مومن و انقلابی باشند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به 22 اسفند سالروز دستور امام خمینی (ره) برای تاسیس بنیاد شهید، گفت: این نهاد مبارک و مقدس حاصل متعالی ترین ارزش های الهی که همانا شهادت است، می باشد و می تواند جامعه را به سمت سعادت دنیوی و اخروی، استقلال و آزادی سوق دهد.

آیت الله مجتهدشبستری افزود: پیام شهدا از جنس پیام انبیاست که مردم را به سوی فلاحت و رستگاری و سربلندی در دنیا و آخرت دعوت می کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه اسلامی که تهاجم فرهنگی دشمنان علیه آن سرازیر است، رسالت و وظیفه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار خطیر و مهم است و مسوولان امر باید در این زمینه تلاش های خود را روزافزون نمایند.

امام جمعه تبریز با تبریک سالروز ولادت حضرت زیبب (س) و روز پرستار، بر کوشش دولت جهت رفع مشکلات معیشتی این قشر زحمت کش تاکید کرد و گفت: انتظار داریم دولت در این رابطه رسیدگی های لازم را انجام داده و نسبت به تخصیص حقوق مکفی به پرستاران سریع تر اقدام کند.


نوشته شده در   جمعه 16 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode