ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 اسفند 1392     |     کد : 68192

امام جمعه بناب: برنامه های رسانه ملی با اهداف اقتصاد مقاومتی سازگار نیست

امام جمعه بناب گفت: برنامه های صدا و سیما نه تنها با اقتصاد مقاومتی بلکه با اقتصاد عادی هم سازگار نیست.

امام جمعه بناب گفت: برنامه های صدا و سیما نه تنها با اقتصاد مقاومتی بلکه با اقتصاد عادی هم سازگار نیست.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این شهر با انتقاد از عملکرد رسانه ملی افزود: صدا و سیما نباید با ترویج فرهنگ غلط تجملات و تشریفات در جامعه، مردم را ولخرج و بی تفاوت بار بیاورد.


وی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار نظام اسلامی طرح اقتصاد مقاومتی را به عنوان نسخه شفابخش همه بدبختی ها و دوای تحریم های ظالمانه تنظیم و به روسای قوای سه گانه ابلاغ فرمودند و اجرای آن برهمه لازم است.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی به این معناست که به بیگانگان وابسته نبوده و روی پای خود بایستیم.

امام جمعه بناب با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی حذف پرخرجی ها و پرمصرفی ها هم در دولت و هم در مردم، گفت: دشمن تلاش می کند ما بسوی آنها دست دراز کنیم و ما نیز باید بجای وارد کردن این همه اجناس لوکس خارجی به کشور، به اجناس داخلی بسنده کرده و هزینه های سرسام آور را به کشور تحمیل نکنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به ادامه تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه کشور گفت: علت این همه تحریم و تهدید دشمنان قسم خورده انقلاب این است که آنها می خواهند آقای همه باشند و دیگران را محتاج خودشان کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین با گرامیداشت 8 اسفند سالروز تاسیس امور تربیتی در آموزش و پرورش از این روز به عنوان تاکیدی بر ضرورت حاکمیت فرهنگ دینی و مکتبی در بدنه سازمان ارزشمند و سرنوشت ساز آموزش و پرورش یاد کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی امور تربیتی را از واجبات نظام جمهوری اسلامی دانست که در اوایل انقلاب تاسیس شد و گفت: متاسفانه در دولت های بعدی با این نهاد مقدس خوش رفتاری نشد تا نوبت به دولت اصلاحات رسید و در آن دولت ریشه این نهاد را کنده و به دور انداختند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ناهنجاری ها، بی فرهنگی ها و بداخلاقی های موجود در جامعه ثمره آن کم لطفی هایی است که در حق امور تربیتی کرده اند.

خطیب جمعه بناب از آموزش و پرورش به عنوان پایه همه سعادت ها و شقاوت های بشریت نام برد و گفت: والدین باید برای جبران نبود امور تربیتی در مجموعه آموزش و پرورش، به فطرت و نور درونی فرزندان بیشتر از همیشه توجه کنند و به تربیت درست اسلامی آنها تلاش و همت کنند.


نوشته شده در   شنبه 10 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode