ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392     |     کد : 68160

همه مسئولان فرمایشات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانند

امام جمعه هشترود گفت : مسئولان دولت، مجلس و قضائیه که همگی به عنوان بدنه ملت و مردم ولایت مدار هستند باید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را عملی کرده و در پیشبرد اهداف ان تلاش کنند .

هشترود - خبرگزاری مهر: امام جمعه هشترود گفت : مسئولان دولت، مجلس و قضائیه که همگی به عنوان بدنه ملت و مردم ولایت مدار هستند باید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را عملی کرده و در پیشبرد اهداف ان تلاش کنند .

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه هشترود افزود: فرمایش رهبری می تواند به عنوان الگوی اسلامی ایرانی برای تمامی مسلمانان جهان باشد و تحقق حماسه اقتصادی است.

وی از اقتصاد مقاومتی به عنوان بهترین و مناسب ترین روش برای مبارزه و پیروزی جنگ اقتصادی نام برد و افزود: مسئولان با اجرای درست اقتصاد مقاومتی می توانند اقتصاد کشور را پویا کنند.

رشادی در ادامه افزود: از نمایندگان مجلس می خواهیم قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی را تنظیم کرده و به دولت ابلاغ کنند.

خطیب جمعه هشترود گفت: ملت و دولت ما تنها موقعی می تواند پیشرفت کند و به اوج قله های ترقی برسد و به عنوان ابرقدرت در منطقه باشد که فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند و اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

وی در ادامه به آغاز هفته نیکوکاری اشاره کرد و افزود: این هفته مظهر انسان دوستی است و باید فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود.

رشادی افزود: احسان و نیکوکاری مفاهیم ارزشمندی که در آموزه های دین اسلام مورد توجه قرار گرفته و به آن سفارش شده است و همه ما باید به آنها عمل کنیم.

امام جمعه هشترود با گرامیداشت روز درختکاری افزود: حضرت علی (ع) به عنوان زاهد روزگار به درخت کاری اهمیت ویژه می دادند و ما هم باید ادامه دهنده راه آن امام همام باشیم.

سید سعید رشادی در ادامه گفت: با تلاش مسئولین استانی سیستم دیجیتال تلویزیونی نیز تا پایان امسال در هشترود اجرا خواهد شد که در این بابت از مسئولان استانی و شخص مدیر کل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی تشکر ویژه از طرف مردم هشترود دارم.


نوشته شده در   جمعه 9 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode