ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1392     |     کد : 68150

اجرای اقتصاد مقاومتی تحریم ها را بی اثر و معیشت مردم را بهبود می بخشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان انقلاب را بی اثر و معیشت و اقتصاد مردم را روز به روز بهبود می بخشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان انقلاب را بی اثر و معیشت و اقتصاد مردم را روز به روز بهبود می بخشد.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: زمینه رشد و توسعه کشور با اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی فراهم می شود.

وی تاکید کرد: اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باید مستمر بوده و برای برطرف کردن برخی قوانین احتمالی مغایر با آن مجلس باید اقدام به اصلاح و تصویب قانون های جدید لازم نماید.

آیت الله مجتهدشبستری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اجرای قانون بر استفاده از دلسوزان نظام و متعهدان به انقلاب تاکید و تبیین خوب این قانون را به مردم لازم می دانند.

امام جمعه تبریز گفت: خودداری از واردات بی رویه و رونق صادرات به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور بیش از پیش کمک می کند.

وی اظهار کرد: ایران با تکیه بر دو اصل ولایت فقیه و مقاومت مردم و حمایت ملت ایران از نظام توانسته در مقابل توطئه های مختلف دشمنان انقلاب یکپارچگی و اتحاد خود را به خوبی حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تحولات و بحران اخیر در اوکراین گفت: مردم این کشور باید خود استقلال کشورشان را حفظ کنند.

آیت الله مجتهدشبستری اظهار کرد: اوکراین به علت هم مرزی با روسیه و دیگر کشورهای اروپایی و ظرفیت هایی که دارد، غرب و شرق برای تسلط بر این کشور باهم رقابت دارند، ولی بیشتر مردم این کشور مخالف غربی ها هستند.

وی اضافه کرد: با شرایط به وجود آمده امکان تجزیه این کشور به شرق و غرب وجود دارد و این موضوع در عصر کنونی جای تاسف دارد که استقلال کشوری دچار خلل می شود.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به سالروز تاسیس امور تربیتی و گرامیداشت این روز، گفت: در شرایط فعلی تربیت فرزندان از ارزش والایی برخوردار است و در این خصوص امور تربیتی وظیفه ویژه ای دارند.

آیت الله مجتهدشبستری تاکید کرد: نهاد خانواده و مدرسه باید هماهنگ در تربیت نوباوگان تلاش کنند و دوگانگی نباشد.

وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط حضرت امام راحل، گفت: ثواب کمک به فقرا و نیازمندان از 100 مرتبه طواف مستحبی و عمره بالاتر است و باید به کمیته امداد کمک کرد چون کمک های کمیته به فقرا و مستمندان کافی نیست.


نوشته شده در   جمعه 9 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode