ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392     |     کد : 67822

ایران به رهبر جهان اسلام تبدیل شده است

امام جمعه بناب گفت: استکبار جهانی چه بخواهد و چه نخواهد ایران به رهبر جهان اسلام تبدیل شده و این مقدمه ظهور صاحب اصلی دنیا حضرت مهدی (عج) است.

امام جمعه بناب گفت: استکبار جهانی چه بخواهد و چه نخواهد ایران به رهبر جهان اسلام تبدیل شده و این مقدمه ظهور صاحب اصلی دنیا حضرت مهدی (عج) است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه دشمن همواره وحدت و صمیمت مسلمانان را نشانه گرفته است، افزود: دشمنان تلاش دارند با تفرقه افکنی بر ایجاد اختلاف بین مسلمانان دامن بزنند.

وی اظهار کرد: مسلمانان بدانند هرقدر از مفاهیم قرآن فاصله بگیرند همان اندازه بیگانگان بر آنها غالب می شوند.

خطیب جمعه بناب ادامه داد: خوشبختانه امروز نسل جدید از خواب غفلت بیدار شده و گرایش به سمت اسلام در بلاد غربی رو به افزایش است.

حجت الاسلام بنابی همچنین به احساس خطر آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب از نفوذ معنوی ایران به کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: حساسیت امروز آمریکا و غرب بخاطر عزت و آقایی ملت ایران و قدرت باصلابت آن است و مطرح کردن مسایل هسته ای بهانه ای بیش نیست.

وی با اشاره به ترس غرب از تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت جهانی ادامه داد: این امر اتفاق افتاده و شرایط موجود زمینه ظهور امام زمان (عج) را نشان می دهد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین نسبت به خطرات و عوارض ناشی از مصرف دخانیات در جامعه هشدار داد و با اشاره به اتفاق نظر اکثر پزشکان خبره در خصوص زیان بار بودن سیگار گفت: بعضی از مراجع به صراحت مصرف سیگار را حرام دانسته اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: بر اساس اعلام پزشکان 120 نوع بیماری عوارض مصرف این ماده شوم است و آمارها نشان می دهد که سالانه بالای پنج میلیون نفر یعنی آمار بیش از تلفات جنگ جهانی اول در دنیا از عوارض ناشی از مصرف سیگار می میرند.

وی اظهار کرد: بدون شک سیگار دریچه ورود جوانان به سمت اعتیاد است و مصرف سیگار انواع اعتیاد و بزهکاری ها را به دنبال دارد.


نوشته شده در   شنبه 3 اسفند 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode