ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 بهمن 1392     |     کد : 67296

كشور با دست پرتوان جوانان آينده‌اي اميدبخش پيش رو دارد

حجت الاسلام محمديان رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، پيام شفاهي رهبرمعظم انقلاب به نشست سراسري اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل را قرائت ...


پيام رهبر معظم انقلاب به نشست دانشجويي در مشهد:
كشور با دست پرتوان جوانان آينده‌اي اميدبخش پيش رو دارد
عرصه جنگ نرم بصيرتي عمارگونه و استقامتي مالك اشتروار مي‌طلبد

حجت الاسلام محمديان رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، پيام شفاهي رهبرمعظم انقلاب به نشست سراسري اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل را قرائت کردكه به اين شرح است:

"سلام مرا به فرزندان انقلابي‌ام برسانيد و از تلاش‌هاي جهادگونه آنان در ترويج و پاسداري از آرمان?ها‌ي امام و انقلاب تشکر کنيد و چند نکته را به آنان يادآوري کنيد:

1- در کنار تحصيل علم و دانش از فرصت جواني براي تهذيب نفس و انس با خدا و آشنايي عميق با معارف قرآن و اهل‌بيت(عليهم‌السلام) بهره ببريد.

2- شما افسران جوان جنگ نرم هستيد و عرصه جنگ نرم بصيرتي عمار گونه و استقامتي مالک اشتر وار مي‌طلبد؛ با تمام وجود خود را براي اين عرصه آماده کنيد.

3- نظام سلطه را با تمام ابعاد

و لايه هايش بشناسيد و اهداف و راهبردهاي واقعي آن را تحليل کنيد و براي رويارويي با آن تمام ظرفيت‌هاي خودتان را به کار گيريد و در اين مسير به وعده‌هاي خداوند اطمينان داشته باشيد.

4-تشکيلات مي‌تواند معبد باشد، ولي مبادا تبديل به معبود گردد؛ اصول و ارزش هاي عقيدتي و معنوي خودتان را در قالب تشکيلات حفظ و بر صميميت و همدلي بين اعضا تاکيد کنيد.

5-افق هاي روشني در مقابل شما جوانان قرار دارد، اين کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آينده‌اي اميد بخش در پيش رو خواهد داشت؛ بر تلاش هاي خود بيفزاييد و براي رسيدن به قله‌هاي پيشرفت و تعالي از همديگر سبقت بگيريد."

codex01x


نوشته شده در   پنجشنبه 24 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode