ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 بهمن 1392     |     کد : 67048

ملت اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكاییها را زیرنظر داشته باشند/ توصیه به دولت و منتقدان

فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش:
ملت اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكاییها را زیرنظر داشته باشند/ توصیه به دولت و منتقدان
فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
 
رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند: جمهوری اسلامی متكی به ایمان و محبت و اراده مردم است، انشاءالله در 22بهمن خواهید دید كه ملت ایران می آیند و استحكام و اقتدار ملی خود را فریاد می زنند.
 
ایشان خاطرنشان کردند: راز ماندگاری نظام اسلامی تكیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور كه امام بزرگوار اینطور بود، هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاكتیكها را می‌توان عوض كرد ولی اصول باید مستحكم بماند.
 
رهبر انقلاب یادآور شدند: گاهی یك حادثه ابعادی پیدا میكند كه حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه 19 بهمن از این قبیل بود.
 
ایشان در بخش دیگری از بیانات تصریح کردند: قدرتهای مداخله‌گر می‌خواهند به مردم كشورها القا كنند كه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ كسانی هم در داخل كشورها از جمله در ایران حرف آنها را تكرار می‌كنند.
 
رهبرانقلاب تاکید کردند: ملت، مسئولین و نخبگان وحدت خود را حفظ كنند، انتقادها منصفانه باشد، دولت چندماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. هم منتقدین با شرح صدر رفتار كنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار كنند.
 
ایشان افزودند: امروز مشاهده می‌كنیم، دشمنان حرفهایی می‌زنند كه این مایه عبرت ملت ماست. ملت مذاكرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكاییها را زیرنظر داشته باشند، بعضی می‌خواهند نظر مردم را از دشمنی دشمن منصرف كنند.
 
مشروح بیانات متعاقبا منتشر خواهد شد.


نوشته شده در   شنبه 19 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode