ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 12 اسفند 1388     |     کد : 6700

رهبر معظم انقلاب در ديدار وزراي صنايع كشورهاي عضو دي 8: ايران آماده است دستاوردهاي علمي خود را در اختيار كشورهاي اسلامي قرار دهد

حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به حمايت ايران از همكاري كشورهاي اسلامي افزودند: جمهوري اسلامي ايران آماده است دستاوردهاي علمي و صنعتي خود را در اختيار كشورهاي اسلامي قرار دهد.


حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به حمايت ايران از همكاري كشورهاي اسلامي افزودند: جمهوري اسلامي ايران آماده است دستاوردهاي علمي و صنعتي خود را در اختيار كشورهاي اسلامي قرار دهد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار شركت كنندگان در اجلاس وزراي صنايع كشورهاي عضو گروه دي 8 با اشاره به مشتركات فرهنگي و اسلامي، موقعيت بسيار حساس جغرافيايي در آسيا و آفريقا، جمعيت يك ميلياردي و منابع انرژي اين كشورها خاطرنشان كردند: همكاريهاي اين هشت كشور مي تواند الگويي براي تمام كشورهاي مسلمان باشد و استمرار همكاريهاي صنعتي، يقيناً تأثيرات مثبتي بر دنياي اسلام و اين هشت كشور خواهد گذاشت.
ايشان با اشاره به حمايت ايران از همكاري كشورهاي اسلامي از ابتداي ايجاد گروه دي هشت افزودند: جمهوري اسلامي ايران آماده است دستاوردهاي علمي و صنعتي خود را در اختيار كشورهاي اسلامي قرار دهد.
رهبر انقلاب اسلامي به استفاده كشورهاي سلطه گر از دانش و صنعت براي سلطه بر ديگر كشورها اشاره و خاطرنشان كردند: كشورهاي اسلامي بايد با استفاده از توانمنديهاي عظيم انساني و منابع سرشار طبيعي، استعدادهاي برجسته و همكاريهاي مشترك با يكديگر، خود را به جايگاه شايسته ارتقا دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي بر ضرورت اجرايي كردن توافقات نشست تهران تأكيد كردند و افزودند: 8 كشور عضو، خود را موظف به عملياتي كردن اين توافقات بدانند و با ايمان و توكل به خدا در راه افزايش بيش از پيش همكاري ها و پيشرفت صنعتي گام بردارند.



نوشته شده در   چهارشنبه 12 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode