ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 دي 1392     |     کد : 65406

هفته وحدت نماد ایستادگی مسلمانان در برابر اهداف دشمنان اسلام است

امام جمعه سراب با تبریک فرا رسیدن 17 ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: هفته وحدت نماد ایستادگی مسلمانان در برابر اهداف شوم و پلید دشمنان اسلام است.

امام جمعه سراب با تبریک فرا رسیدن 17 ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: هفته وحدت نماد ایستادگی مسلمانان در برابر اهداف شوم و پلید دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: برگزاری با شکوه آیین های هفته وحدت فرصت مناسبی برای همدلی و انسجام بیشتر شیعه و سنی و خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه هوشیاری و بیداری اسلامی مسلمانان، تمام فتنه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و ارزش های اسلامی هستند.

وی آگاه سازی مردم نسبت به مسایل دینی و جریان های فکری را تنها راه مبارزه با تفرقه افکنان دانست و اظهارکرد: دشمن در این برهه از زمان و با توجه به دستاوردهای عظیم اسلام در دنیا، از هر روزنه کوچکی برای تخریب اتحاد و وحدت ملت ها به ویژه مردم ایران استفاده می کند.

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان در جهان است.

وی در ادامه با انتقاد از شیوع تکدی گری توسط گدایان غیربومی در سراب گفت: این شهر جای رها سازی گدایان حرفه ای و زنان سیاه چرده گدانما نیست.

خطیب نمازجمعه سراب افزود: مدتی است عده ای افراد گدا و بیمار ذهنی و جسمی که از اهالی شهرهای جنوب کشور هستند توسط برخی افراد سودجو در سراب رها شده و با تکدی گری چهره شهر رابر هم زدند.

وی با بیان اینکه محل زندگی و استقرار این گدایان حرفه ای در استان اردبیل است، اظهار کرد: به رغم پیگیری ها و ارسال نامه های متعدد به استانداری، شهرداری و نیروی انتظامی اردبیل تاکنون هیچ اقدامی برای جمع آوری این افراد و رفع این معضل اجتماعی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام اکرمی ضمن تقدیر از اقدام سریع و به موقع عوامل نیروی انتظامی سراب در جمع آوری گدایان حرفه ای، برشناسایی و دستگیری سرکرده و اعضای اصلی این باند تاکید و خواستار برخورد جدی با آنان توسط مسوولین استان اردبیل شد.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: مومنان واقعی باید با تقویت ایمان و عقیده خود زمینه ساز ظهور آن حضرت باشند.


نوشته شده در   جمعه 20 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode