ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1392     |     کد : 64640

حضور مردم در حماسه 9 دی نشان از بصیرت سیاسی و پایبندی به انقلاب است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی نشان از بصیرت سیاسی و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی نشان از بصیرت سیاسی و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.


 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه حضور عظیم و خودجوش مردم در این حماسه حرف هایی برای دشمنان دارد، افزود: مردم در آیین گرامیداشت این حماسه، بیداری، معرفت دینی، بصیرت سیاسی و پایبندی خود به آرمان های اسلامی را برای جامعه جهانی به نمایش می گذارند.

وی اظهارکرد: گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید هر سال، این آیین هرچه باشکوه تر برگزار شود زیرا این حماسه، نشانگر دلبستگی مردم ایران به نظام اسلامی، ارادت آنان به ولی فقیه و پایبندی به ارزش های دینی و انقلابی است.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: در این شهرستان طبق سال های گذشته روز دوشنبه در مسجد جامع این شهرستان آیین حماسه روز بصیر و میثاق امت با ولایت برگزار می شود و حضور همه اقشار در این آیین مهر تاییدی بر آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: برگزاری جشن های ریشه کنی بی سوادی در بسیاری از روستا های کشور نشان از تاثیر گذاری این نهاد و دوراندیشی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی و پیگیر آموزشیاران نهضت سوادآموزی در سراسر کشور در راستای آموزش بیسوادان و کم سوادان گفت: حضور در مناطق سخت عبور، روبرو شدن با افرادی که گاهی به دلیل شرایط سنی به سختی قادر به سوادآموزی هستند و ارایه تعلیمات لازم به آنان، جز با توکل به خدا و جدیت آموزشیاران تحقق یافتنی نیست.

حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر لزوم تداوم این روند یادآوری کرد: روزی فرا می رسد که جشن ریشه کنی بی سوادی در تمام نقاط کشور برپا و جامعه از آثار جهل و تاریکی بیسوادی پاک می شود.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode