ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 دي 1392     |     کد : 64630

دشمنان خارجی در پشت صحنه حوادث انتخابات 88 نقش داشتند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی و دشمنان خارجی در حوادث و مشکلات پس از انتخابات 88 نقش داشتند.



 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی و دشمنان خارجی در حوادث و مشکلات پس از انتخابات 88 نقش داشتند.

 
آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت اظهارکرد: در این روز مردم با بصیرت ایران با حضور حماسی خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: در حوادث انتخابات و بخصوص مسایل تلخ عاشورای 88 خارجی ها دخیل بودند که می خواستند انقلابی شبیه انقلاب های رنگی در سایر نقاط جهان، در ایران بوجود آورند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آنها با بزرگنمایی مشکلات و تحریک عده ای اندک قصد براندازی نظام را داشتند که مردم با بصیرت اجتماع باشکوهی را در سراسر کشور در روز نهم دی خلق کرده و به غائله پایان دادند.

وی با اشاره به مذاکرات کارشناسان ایرانی با گروه 1+5 در هفته گذشته و به نتیجه نرسیدن این مذاکرات گفت: این گروه نمی خواهد به توافقی دست یابد، چرا که از یک طرف لبخند می زند و از طرفی تحریم های جدید اعمال می کند.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به هفت دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دنیا بداند که اسلام نه تنها با علم و اندیشه مخالف نیست بلکه پایه گذار علم و دانش نیز است.

وی افزود: به برکت کلاس های نهضت سوادآموزی و با تلاش خستگی ناپذیر آموزشیاران نهضت 95 درصد افراد بی سواد باسواد شده اند و امیدواریم بقیه افراد باقیمانده نیز هر چه زودتر باسواد شوند.

امام جمه تبریز همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت: دین اسلام نسبت به اجرای این سنت حسنه تشویق و همه را به اجرای آن دعوت می کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در رژیم گذشته به مساله وقف بی توجهی شده و حرمت خیلی از اماکن و موقوفات رعایت نشد ولی به برکت نظام اسلامی هم اکنون موقوفات در جای خود و با نظر واقفان مورد استفاده قرار می گیرد.


نوشته شده در   جمعه 6 دي 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode