ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1388     |     کد : 6449

امام جمعه تبريز: كوچك‌ترين حركت فتنه‌گران با پاسخ شديد ملت مواجه مي‌شود

امام جمعه شهرستان تبريز با اشاره به واكنش قاطع ملت در برابر حركت‌هاي فتنه‌جويانه گفت: كوچك‌ترين حركت فتنه‌گران با پاسخ شديد ملت ايران مواجه مي‌شود...

 امام جمعه شهرستان تبريز با اشاره به واكنش قاطع ملت در برابر حركت‌هاي فتنه‌جويانه گفت: كوچك‌ترين حركت فتنه‌گران با پاسخ شديد ملت ايران مواجه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيِت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در مصلاي امام خميني (ره) تبريز با اشاره به فرارسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي به دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي قابل مطالعه و بررسي است.
وي با اشاره به شرايط ايران در سال‌هاي قبل و بعد از انقلاب اسلامي اظهار داشت: ايران در سال‌هاي قبل از انقلاب مستعمره آمريكا بود و از سوي آمريكا به عنوان ژاندارم منطقه خليج فارس انتخاب شده و محافظ منافع اين كشور در اين منطقه بود.
وي با بيان اينكه ايران در سال‌هاي قبل از انقلاب روابط گسترده‌اي با اسرائيل داشت، افزود: ايران به عنوان نخستين كشوري بود كه با اسرائيل رابطه برقرار كرد.
‌شبستري با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي و تغيير سياست‌هاي خارجي در اين كشور تاكيد كرد: ايران اسلامي به رهبري امام خميني(ره) روابط خود با اين دو كشور را قطع كرد و با روحيه استكبار ستيزي در برابر آنان ايستاد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: به بركت انقلاب اسلامي روحيه استكبارستيزي نه تنها در ميان ملت ايران، بلكه در ميان جهانيان حاكم است.
وي خاطر نشان كرد: شكست هيمنه آمريكا در جهان و تضعيف شديد اسرائيل از بركات اين انقلاب اسلامي است و جنگ 33 روز لبنان نيز از بركات همين نظام مقدس بوده است كه اضمحلال بيش از پيش اسرائيل را در پي‌داشته است.
امام جمعه تبريز با اشاره به در پيش بودن راهپيمايي 22 بهمن ادامه داد: مردم در راهپيمايي امسال با شكوه‌تر از گذشته حاضر مي‌شوند و حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي كه ادامه و تكميل كننده حماسه نهم و هشتم دي است پيام‌هاي متعددي دارد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: مردم در هشتم و نهم دي با حضوري گسترده جواب فتنه‌گران را داده و مايوسي دشمنان را رقم زدند و راهپيمايي 22 بهمن ادامه اين حماسه بزرگ است.
وي با اشاره به سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن اين پيام برگ را دارد كه ملت پس از 31 سال همچنان بر آرمان‌هاي امام و رهبري ايستاده‌اند.
شبستري تاكيد كرد: پيام مهم ديگر اين حضور گسترده خطاب به جريان فته است كه فتنه‌گران و اربابان خارجي آنان نخواهند توانست گردي بر دامن كبرياي انقلاب ايران بنشانند.
امام جمعه تبريز با اشاره به واكنش قاطع ملت در برابر حركت‌هاي فتنه جويانه گفت: كوچك‌ترين حركت فتنه‌گران با پاسخ شديد ملت مواجه مي‌شود.
وي در ادامه به سالروز 19 دي و بيعت همافران با امام(ره) اشاره كرد و گفت: اين روز افتخاري بزرگ براي همافران است كه نخستين نيروي مسلحي بودن كه به امام پيوستند. 


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode