ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392     |     کد : 64297

کوبیدن بر سیاست تحریم ها با روح توافق و مذاکره اصلاً همخوانی ندارد

امام جمعه هریس گفت: دولت آمریکا با تحریم های جدید خزانه داری عهد شکنی کرد، چرا که بر سیاست تحریم کوبیدن با روح توافق و مذاکره اصلاً همخوانی ندارد.



امام جمعه هریس گفت: دولت آمریکا با تحریم های جدید خزانه داری عهد شکنی کرد، چرا که بر سیاست تحریم کوبیدن با روح توافق و مذاکره اصلاً همخوانی ندارد.


 
 
حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه هریس افزود: وضع تحریم های جدید علیه ملت ایران بعد از توافق، نقطه سیاهی در کارنامه دولت آمریکا است.

وی گفت: ملت ایران به مقاومت و استقامت خود در فعالیت های صلح آمیز هسته ای ادامه خواهد داد و آمریکایی ها تا دیر نشده عاقلانه حرکت کنند و از این فرصتی که جمهوری اسلامی برای آنها ایجاد کرده است، استفاده کنند.

خطیب جمعه هریس همچنین سالروز یوم الله نهم دی ماه سال 1388 را گرامی داشت و اظهارکرد: ملت شریف ایران در نهم دی ماه با حضور آگاهانه و بیعت دوباره با آرمان های امام عظیم راحل و رهبر معظم انقلاب، حماسه جاویدان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفرید.

وی اضافه کرد: نمایش بصیرت و هوشیاری مردم در این حماسه، چنان تجلی یافت که محاسبات دشمن را بهم ریخت و دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی را به کلی مایوس کرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه هتک حرمت به ماه محرم و روز عاشورا از زمینه های اصلی شکل گیری حماسه نهم دی ماه بود، گفت: اوج حرکت این افراد در روز عاشورا گویای این بود که آنها معتقد به ارزش ها و مظاهر اسلامی از جمله امام حسین (ع) و عاشورا نبودند.

امام جمعه هریس فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و ارادتمندان و شیعیان آن حضرت تسلیت گفت و افزود: واژه اربعین از اصطلاحاتی است که در آموزه های دینی، حدیثی و تاریخی کاربرد زیادی دارد و بسیاری از امور با این عدد و واژه، تعریف شده اند.

وی گفت: مهمترین کاربرد اربعین در فرهنگ شیعی مربوط به اقامه عزای سالار شهیدان (ع) است، چرا که اربعین گرفتن در هر سال فقط اختصاص به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) دارد.


نوشته شده در   جمعه 29 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode