ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 آذر 1392     |     کد : 63893

کارگردان دنباله «جنگ جهانی زد» مشخص شد

خوان آنتونیو بایونا که آخرین بار درام «غیرممکن» را روی پرده سینماها داشت، «جنگ جهانی زد 2» با بازی براد پیت را کارگردانی می‌کند.

 خوان آنتونیو بایونا که آخرین بار درام «غیرممکن» را روی پرده سینماها داشت، «جنگ جهانی زد 2» با بازی براد پیت را کارگردانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین «جنگ جهانی زد» تولید شرکت‌های پارامونت و اسکای‌دنس پروداکشنز، یکی از معدود فیلم‌های موفق تابستان امسال بود.

این فیلم آخرالزمانی 202 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 540 میلیون دلار در دنیا فروخت و پرفروش‌ترین فیلم کارنامه براد پیت شد. منتقدان هم از «جنگ جهانی زد» استقبال کردند.

این در حالی بود که تولید فیلم با مشکلات بسیار همراه بود. «جنگ جهانی زد» ابتدا قرار بود دسامبر 2012 اکران شود، اما پارامونت تاریخ نمایش فیلم را به تعویق انداخت تا فرصت کافی برای فیلمبرداری مجدد تعدادی از صحنه‌های لازم برای تغییر پایان فیلم فراهم شود.

بودجه تولید فیلم ابتدا رقمی درحدود 150 میلیون دلار بود، اما فیلمبرداری مجدد و اقدامات اضافی که زیر نظر پیت انجام شد، بودجه را به رقمی حدود 190 میلیون دلار رساند.

پیت در «جنگ جهانی زد» نقش جری لین کارمند سازمان ملل متحد را بازی می‌کند. جری برای مقابله با یک بیماری عالمگیر که باعث تبدیل انسان‌ها به زامبی‌ها شده و تهدیدی برای ارتش‌ها و حکومت‌ها و فراتر از آن تهدیدی برای نژاد بشری است، دنیا را زیر پا می‌گذارد.

«جنگ جهانی زد» را مارک فورستر بر مبنای رمان پرفروش «جنگ جهانی زد: تاریخ شفاهی جنگ زامبی» نوشته مکس بروکس کارگردانی کرد.

اکنون خوان آنتونیو بایونا، کارگردان اسپانیایی برای کارگردانی «جنگ جهانی زد 2» با پارامونت و اسکای‌دنس پروداکشنز به توافق رسیده است.

او چند هفته پیش با پیت که یکی از تهیه‌کنندگان «جنگ جهانی زد» بود، دیدار کرد. پیت و شرکت فیلمسازی‌اش «پلن بی»، دنباله این فیلم را هم تهیه می‌کنند. هنوز فیلمنامه‌نویسان انتخاب نشده‌اند، اما بایونا بر روند نگارش فیلمنامه نظارت خواهد داشت.

بایونا پیش از این توانایی خود را در خلق صحنه‌های ترسناک و سکانس‌های بزرگ ثابت کرده است. او کارگردان فیلم ترسناک و تحسین‌شده «یتیم‌خانه» (The Orphanage) به تهیه‌کنندگی گی‌یرمو دل تورو است.

«غیرممکن» (Impossible) نیز - که نائومی واتس برای بازی در آن نامزد اسکار شد - در به تصویر کشیدن سونامی ویرانگر سال 2004 در جنوب شرقی آسیا بسیار موفق عمل کرد. «غیرممکن» در گیشه‌های فروش هم خوب ظاهر شد و در دنیا 180 میلیون دلار فروخت.

هالیوود ریپورتر / 10 دسامبر /


نوشته شده در   چهارشنبه 20 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode