ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 آذر 1392     |     کد : 63864

کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست

شهردار تبریز گفت: کلید و راه حل همه مشکلات شهری در دست شهرداری نیست و تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در این راه کمک حال شهرداری باشند.

شهردار تبریز:
کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست
شهردار تبریز گفت: کلید و راه حل همه مشکلات شهری در دست شهرداری نیست و تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید در این راه کمک حال شهرداری باشند.
به گزار ش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: حجم بالای مطالبات شهروندان، محدودیت منابع درآمدی و مالی، فقدان درآمدهای پایدار، کم‌رنگ بودن حمایت‌های دولتی از شهرداری و الزامات متعدد توسعه ناگزیر شهری از جمله مهم‌ترین چالش‌های فرا روی مدیریت شهری در شرایط حاضر به شمار می‌روند و باید اذعان کرد که در این میان شهرداری به عنوان مسئول اداره شهر، به تنهایی قادر به تحقق و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات موجود نیست و باید دیگر دستگاه‌ها و بخش‌های مدیریتی به کمک شهرداری بیایند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: برخلاف برخی انتظارات، حل تمام مشکلات شهر، یک شبه و به زودی ممکن نیست و ما ناگزیر از برنامه‌ریزی و اقدام تدریجی در روند توسعه و آبادانی شهر مبتنی بر اولویت‌بندی امور هستیم.

نجفی در عین حال با تأکید بر عزم جدی مدیریت شهری تبریز بر تلاش مضاعف و شبانه‌روزی در راستای کاهش مشکلات موجود و تسریع روند توسعه شهری خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش تمام مسئولان و دستگاه های شهری، استانی و ملی در این راه شد.

هویت شهرداری از شوراست؛ به اصل تعامل پایبندیم

شهردار تبریز با اعلام این که هویت وجودی و مدیریتی شهردار و مجموعه شهرداری تبریز از شورای شهر است بر پایبندی مجموعه شهرداری به اصل تعامل با این نهاد مدنی در اداره و توسعه شهری تأکید کرد.

شهردار تبریز افزود: با اعتقاد به این اصل که شهردار و شهرداری محصول انتخاب و اعتماد اعضای شورا بوده و از طرفی به واسطه همین شورا، منتخب و مورد تأئید مردم نیز به شمار می‌رود، از این رو همراهی و تعامل با این نهاد مدنی، فرض و اصل انکارناپذیر مدیریت شهرداری در پیشبرد و اجرای برنام‌ها و اداره شهر خواهد بود.

دکتر نجفی در عین حال خاطر نشان کرد: تعامل با شورا و استفاده از نظرات و دیدگاه‌ها و سیاست‌گذاری‌های اعضای آن به عنوان منتخبان مردم محور همکاری‌های این دو مجموعه خواهد بود.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode