ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392     |     کد : 63617

دانشگاهیان در مبارزه با استکبار راه شهدای دانشجو را ادامه دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دانشجویان و دانشگاهیان در مبارزه با استکبار و بیگانگان باید راه شهدای دانشجو را ادامه دهند.

 
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: دانشجویان و دانشگاهیان در مبارزه با استکبار و بیگانگان باید راه شهدای دانشجو را ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: دانشگاهیان با الهام از شهدای دانشجو راه آنان را که همان راه امام حسین (ع) و نهضت عاشورا بود، ادامه دهند.

وی اظهار کرد: 16 آذر، یادآور شهادت دانشجویانی بود که در سال های پس از کودتای ننگین 28 مرداد، در راه مبارزه با استکبار و استعمار بیگانگان به ویژه انگلیس و آمریکا از سوی دژخیمان رژیم طاغوت به شهادت رسیدند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: نمونه بارز ادامه راه این شهدا، ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و اکنون تلاش در عرصه های مختلف برای پاسداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: تلاش و مجاهدت های مرزبانان و نیروهای انتظامی در حراست از مرزهای میهن اسلامی به ویژه در مناطق شرقی و سیستان و بلوچستان در راستای ادامه راه شهداست.

وی گفت: خانواده های شهدا به ایثار فرزندان خود در راه اعتلا و حراست از ارزش های اسلامی و دفاع از کیان اسلامی و انقلابی کشور افتخار می کنند.

خطیب جمعه مراغه اظهار کرد: کاش همه ما توفیق داشته باشیم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و با بکارگیری مدیریت صحیح، در راه رفع و گشودن مشکلات جامعه اقدام کنیم.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز ارتحال آیت الله مرعشی نجفی افزود: این عالم بزرگ برای تدوین و گردآوری مجموعه عظیم و ارزشمند کتابخانه قم، متحمل زحمات بسیاری شد و این تلاش ها برای نسل های آینده ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز شهادت سومین شهید محراب گفت: شهید آیت الله دستغیب، عالمی بزرگ و مجاهدی تلاشگر در عرصه حراست از ارزش های اسلامی و انقلابی بود که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.



نوشته شده در   جمعه 15 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode