ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392     |     کد : 63601

استاندار آذربایجان‌شرقی: آرزویم حاکمیت کامل قانون در استان است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امیدوارم در پایان این دوره از مسئولیت بتوانیم اعلام کنیم که آذربایجان شرقی استانی است که با حاکمیت قانون اداره می‌شود و رسیدن به این نقطه، به حمایت و کمک حقوقدانان نیاز داریم .

در دیدار با هیئت مدیره کانون وکلا
استاندار آذربایجان‌شرقی: آرزویم حاکمیت کامل قانون در استان است
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امیدوارم در پایان این دوره از مسئولیت بتوانیم اعلام کنیم که آذربایجان شرقی استانی است که با حاکمیت قانون اداره می‌شود و رسیدن به این نقطه، به حمایت و کمک حقوقدانان نیاز داریم .

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با هیئت مدیره کانون وکلای استان، ضمن تاکید بر همکاری جامعه حقوقدانان برای تحقق اهداف دولت در استان اظهار کرد: امیدوارم روزی برسد که شاهد حاکمیت کامل قانون در استان باشیم که برای رسیدن به این نقطه نیازمند حمایت و همکاری حقوقدانان و کانون وکلا هستیم.

وی با اشاره به این که دولت یازدهم و شخص رییس‌جمهور، منتسب به جامعه حقوقدانان است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که دولت جدید متفاوت از بقیه دولت‌هاست، چون توسط یک حقوقدان اداره می‌شود و در تاریخ ممالک دیگر هم موفق‌ترین دولت‌ها، عمدتا دولت‌هایی بوده‌اند که توسط حقوقدانان اداره شده‌اند.

جبارزاده گفت: امیدوارم این دولت با شعار تدبیر و رعایت اصول و حقوق در اداره امور کشور موفق باشد و در این مسیر باید همفکران و هم‌صنفان دولت نیز پیشنهادهای راهگشای خود را با مدیران دولت در میان بگذارند.



استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که جامعه حقوقدانان و کانون وکلا باید در کنار مدیریت اجرایی استان باشند، افزود: نگاه ما به کانون وکلای استان، نگاه توسعه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت این کانون در اداره استان است و انتظار دارم که هم در زمینه پیشنهادهای علمی و حقوقی برای بهبود وضع استان و هم در زمینه انتقال تجربیات، دولت را در تحقق اهداف خود یاری کنید.

جبارزاده با تاکید بر این که کانون وکلا باید اتاق فکر برنامه‌های دفاع از حقوق شهروندی و حقوق اساسی مردم باشد، افزود: امیدوارم با کمک کانون وکلا، اقداماتی در آذربایجان شرقی انجام دهیم که این استان بتواند در دفاع از حقوق مردم پیشقدم باشد.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت جامعه حقوقدانان در بحث‌های اقتصادی استان، گفت: به دستگاه‌های اجرایی استان تاکید می‌کنم که در عقد قراردادهای همکاری و مشارکت از مشاوره حقوقدانان استفاده کنند و هیچ مسئولی حق مذاکره با طرف‌های خارجی را ندارد، مگر این که در کنار او یکی از مشاوران حقوق مورد تایید کانون وکلا حضور داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که بخش حقوقی ادارات، برآورده کننده انتظارات نیست، افزود: انتظارم این است که رابطه تنگاتنگ و دایمی بین استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان با کانون وکلا برقرار باشد و بدنه اجرایی استان همواره از پشتیبانی جامعه حقوقدانان برخودار باشد.

جبارزاده با بیان این که معتقدیم اعتدال و تدبیر و امید می‌تواند راه حل مشکلات کشور باشد، افزود: به عنوان کسی که 16 سال در مرکز قانون‌گذاری کشور بوده‌ام، آرزویم این است که روزی قانون به معنی کامل در استان حاکم شده باشد و اساسا پذیرش مسئولیت استانداری نیز برای تحقق این آرزو بود.

وی افزود: امیدوارم در پایان این دوره از مسئولیت بتوانیم اعلام کنیم که آذربایجان شرقی استانی است که با حاکمیت قانون اداره می‌شود و رسیدن به این نقطه، به حمایت و کمک حقوقدانان نیاز داریم.

اعضای هیئت مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی هم در این دیدار آمادگی این کانون را برای همکاری با مدیریت اجرایی استان برای تحقق اهداف دولت اعلام کردند.


نوشته شده در   جمعه 15 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode