ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 آذر 1392     |     کد : 63476

سازمان تبلیغات اسلامی نقش پررنگی در تبیین هوشمند دین مداری دارد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان در امور فرهنگی با توجه به تنگاهای موجود قابل تقدیر است.

استاندار جدید آذربایجان شرقی:
سازمان تبلیغات اسلامی نقش پررنگی در تبیین هوشمند دین مداری دارد
استاندار آذربایجان شرقی گفت: عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان در امور فرهنگی با توجه به تنگاهای موجود قابل تقدیر است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده شامگاه روز شنبه در دیدار با مدیر کل و مسئولین تبلیغات اسلامی
آذربایجان شرقی اظهار داشت: این استان و کلانشهر تبریز از نقاط فرهنگی کشوربوده و سابقه فرهنگی آذربایجان شرقی بیشتر از شهرت و سابقه صنعتی آن است. وی با اشاره به ضرورت توجه به مسایل فرهنگی خاطر نشان کرد: استانی را می توان توسعه یافته قلمداد کرد که به لحاظ فرهنگی رشد و توسعه پیدا کرده است چرا که در جایی که فرهنگ توسعه نیابد، کارخانه ها و فعالیت های اقتصادی محکوم به ورشکستگی هستند.

جبارزاده با بیان اینکه خود رااستانداری فرهنگی می دانیم، تصریح کرد: در شرایطی مسئولیت استانداری را قبول کرده ام که با مشکلات بسیاری بویژه از نظر اقتصادی روبرو هستیم و اولویت دولت نیز درابتدای امر، ساماندهی اوضاع فعلی است و امیدواریم با توجه به فضای جدید سیاسی بین المللی ایجاد شده در نتیجه گشایش های هسته ای و لغو تحریم ها در آینده، بتوانیم وضعیت فعلی را تغییر داده و پروژه های بیشماری را که از دولت قبلی به صورت نیمه تمام باقیمانده است به پایان برسانیم.

وی درادامه افزود: در این صورت می توان نسبت به تخصیص بودجه و اعتبارات به حوزه های مختلف از جمله حوزه فرهنگ اقدام کرد و معتقدیم استان آذربایجان شرقی پیش از آنکه استانی صنعتی و اقتصادی شناخته شود، باید به‌عنوان استان فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و چرا که ظرفیت و پتانسیل های استان در این زمنیه بسیار بالاست و اداره کل تبلیغات اسلامی نیز می تواند درشکوفایی این ظرفیت ها نقش مهمی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید برنقش موثر این ظرفیت های فرهنگی در اشاعه پیام انقلاب اسلامی گفت: هنگامی که می توان در یک زمان از هفت هزار تریبون موجود در مساجد استان، پیام انقلاب را تبلیغ کرد، پس باید به این حوزه توجه خاص نیز داشت چرا که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و ارزشی است و تداوم این انقلاب فرهنگی به فعالیت های فرهنگی مساجد و مبلغان دینی وابسته است. جبارزاده با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن فرهنگی در استان تصریح کرد: در کنار توسعه اقتصادی و صنعتی، اگر از توسعه فرهنگی و توجه به امور دینی فاصله بگیریم با مشکلات بسیاری روبرو می شویم چرا که در زمان طاغوت نیز مردم با وجود توسعه صنعتی واقتصادی و حضور کارخانه های بزرگ صنعتی در آذربایجان شرقی، بدلیل سست شدن بنیان های فرهنگی و دینی از چنین توسعه ای روی گردان شده و آن را نپذیرفتند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تقدیر از عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: همراهی با انجمن های اسلامی وگروه های
قرآنی و فعالیت های فرهنگی را جزو وظایف خود می دانیم و آمادگی کامل خود را برای همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی جهت توسعه فرهنگی متناسب با جایگاه آذربایجان شرقی اعلام می‌کنیم.


نوشته شده در   دوشنبه 11 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode