ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1392     |     کد : 63191

احیای مجموعه تاریخی خلعت‌پوشان در دستور کار قرار گرفت

شهردار تبریز از برنامه‌ریزی و تصمیم این مجموعه برای آغاز اجرای طرح‌های ساماندهی ورودی شرق تبریز و نیز احیای مجموعه تاریخی خلعت‌پوشان خبر داد.

 خبرگزاری مهر: شهردار تبریز از برنامه‌ریزی و تصمیم این مجموعه برای آغاز اجرای طرح‌های ساماندهی ورودی شرق تبریز و نیز احیای مجموعه تاریخی خلعت‌پوشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی عصر امروز در اعلام نتایج نشست با اعضای شورای اسلامی شهر به خبرنگاران اظهار داشت: محور اصلی نشست با اعضای شورای اسلامی شهر هماهنگی برای آغاز انجام مطالعات و طراحی‌های لازم برای آغاز اجرای طرح ساماندهی ورودی شرق تبریز از سمت تهران و در کنار آن اجرای طرح احیای مجموعه تاریخی و گردشگری خلعت پوشان در این محدوده بود.

وی گفت: پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی اعضای شورا، مقرر شد شهرداری تبریز نسبت به انجام مطالعات و طراحی‌های اولیه این دو پروژه اقدام کند.

نجفی افزود: پس از آماده‌سازی این طراحی ها و مطالعات، لایحه مذکور را برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر تقدیم می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر محورهای صبحانه کاری خود با اعضای شورای اسلامی شهر تأکید کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم واقع در مسیر حدفاصل پل کابلی تا سه راهی اهر، انتقال سنگ‌بری‌های این منطقه، برنامه‌ریزی برای تکمیل باندهای کندرو و انجام مطالعات لازم برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح بدنه‌سازی دروازه تهران از دیگر مباحث مورد طرح در این نشست بود.

شهردار تبریز در عین حال با قدردانی از همراهی و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با اجرای این طرح‌ها، از تسریع مدیریت شهری برای انجام و آماده‌سازی مطالعات این دو طرح بزرگ و حیاتی همچنین تقدیم آن به شورای شهر برای تصویب نهایی خبر داد.

نجفی همچنین با اعلام این که جزئیات این دو طرح در نخستین فرصت و پس از اتمام مراحل مطالعاتی به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید، افزود: نتایج مطالعات این طرح به زودی در اختیار نهاد شورا قرار خواهد گرفت.


نوشته شده در   سه شنبه 5 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode