ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 بهمن 1388     |     کد : 6310

امام جمعه شهرستان هشترود: رهبري و مردمي بودن شاخصه ممتاز انقلاب ايران است

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: انقلاب اسلامي در مقايسه با ساير انقلاب‌ها در جهان متفاوت بود و شاخصه‌هاي رهبري آن همچنين مردمي بودن آن، اين انقلاب را داراي ويژگي‌هاي ممتازي نسبت به ديگر انقلاب‌ها كرد...

 امام جمعه شهرستان هشترود گفت: انقلاب اسلامي در مقايسه با ساير انقلاب‌ها در جهان متفاوت بود و شاخصه‌هاي رهبري آن همچنين مردمي بودن آن، اين انقلاب را داراي ويژگي‌هاي ممتازي نسبت به ديگر انقلاب‌ها كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي  در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر اظهار داشت: امام راحل فرموده بودند كه انقلاب ما انفجار نور بود، امروز ارزش و حقيقت اين جمله به عينه ثابت شد و در واقع اين نور در دنيا منتشر شده و اثرش را گذاشت كه پيروزي مردم غزه نمونه‌اي از آن است.
وي با بيان اينكه انقلاب ايران، انقلابي فراگير و مردمي بود، تصريح كرد: اين انقلاب متعلق به حزب و يا دسته خاصي نبود كه در انحصار آنها باشد و به نام آنها بلوكه شود بلكه چهره مردمي آن موجب بسط و گسترش آن در جهان شد.
امام جمعه شهرستان هشترود گفت: انقلاب اسلامي در مقايسه با ساير انقلاب‌ها در جهان متفاوت بود و شاخصه‌هاي رهبري آن همچنين مردمي بودن آن، اين انقلاب را داراي ويژگي‌هاي ممتازي نسبت به ديگر انقلاب‌ها كرد.
واعظي افزود: بر همين اساس وقتي سخن از مردم‌سالاري ديني مطرح مي‌شود، اين عبارت دقيقاً برخاسته از متن انقلاب است.
وي بيان داشت: ملت هوشيار ايران اسلامي با حماسه نهم دي ماه دشمن را مايوس كرد و نشان داد همچنان تابع رهبري است تا نظام با قدرت به راه خود ادامه دهد.
امام جمعه شهرستان هشترود عنوان داشت: مردم نشان دادند همچنان پيرو رهبري هستند و تا پاي جان براي دفاع از ارزش‌ها ايستاده‌اند اما بنا به تاكيد مقام معظم رهبري در اين فتنه‌ها اگر خواص هم به طور شفاف اعلام موضع كرده بودند بسياري از مسائل روشن مي‌شد و فرصت سوء استفاده از دشمنان نظام هم گرفته مي‌شد.
واعظي همچنين با بيان اينكه روحيه استعمارستيزي مردم ايران الگويي براي ساير كشورهاي آزاديخواه است، گفت: دشمنان غافل از آن هستند كه مردم ايران فرزندان خود را در استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي فدا كرده‌اند.
وي با اشاره به ماه بهمن و پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي تصريح كرد: در حالي به استقبال سي و يكمين سالگرد انقلاب مي‌رويم كه ملت ايران يك بار ديگر در نهم دي ماه با حضور عاشورايي خود حماسه‌اي ماندگار از شركت گسترده در صحنه را به نمايش گذاشتند و از تماميت دين و آيين اسلامي و رهبري خود دفاع كردند.
امام جمعه شهرستان هشترود ادامه داد: ملت قهرمان ايران نشان دادند كه با بصيرت و روشنگري و با چراغ هدايت رهبري مي‌توانند از همه سختي‌ها و آزمون‌ها سربلند بيرون آمده و به فضل پروردگار سنگرهاي كليدي جهان را فتح كنند.
واعظي ضمن تبريك ولادت امام موسي كاظم (ع) خاطرنشان كرد: مومنين آسايش و توبه هنگام مرگ و عفو و بخشش روز حساب را از امام هفتم شيعيان آموختند.


نوشته شده در   جمعه 2 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode