ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392     |     کد : 62983

امام جمعه هشترود انتقاد کرد :کارشکنی برخی مسئولان استانی برای همکاری با سرمایه‌گذاران مناطق محروم

امام جمعه هشترود به کارشکنی‌های بعضی مسئولان استانی در کم‌کاری و سنگ‌اندازی برای همکاری با سرمایه‌گذاران که به مناطق محروم می‌آیند اشاره کرد و گفت: هر مسئولی چنین کارشکنی بکند نماینده آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه هشترود به کارشکنی‌های بعضی مسئولان استانی در کم‌کاری و سنگ‌اندازی برای همکاری با سرمایه‌گذاران که به مناطق محروم می‌آیند اشاره کرد و گفت: هر مسئولی چنین کارشکنی بکند نماینده آمریکا و اسرائیل است.


به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه هشترود گفت: آمریکا و غرب با جنایت رشد کرده‌اند و به هیچ وجه راضی نخواهند بود که اندیشه‌های اسلامی و قرآنی ظهور کند و قطعاً مخالف با این نشست خواهند بود.

وی تصریح کرد: 1+5 تا زمانی که نظام و جمهوریت ما را به چالش نکشند دست بردار نخواهند بود زیرا آن‌ها با نظام و مردم ما مخالف هستند.

امام جمعه هشترود افزود: دشمنی ما با استکبار جهانی و آمریکا تا زمانی که دست از اهداف شوم خودشان برندارند، ادامه دارد.

رشادی در ادامه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در مقطع کنونی وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

مقابله بسیجیان با جنگ نرام‌افزاری غرب

وی افزود: دشمن در زمان جنگ از طریق مرزها وارد کشور ما شد و بسیجیان بر حسب وظیفه خود وارد جنگ شدند و وظیفه انسانی و بسیجی خود را ادا کردند چنانچه در عرصه جنگ قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند اما امروز دشمن به‌صورت سخت‌افزاری وارد جنگ نمی‌شود و به‌صورت نرم‌افزاری جنگ را آغاز کرده که بسیجیان باید به مقابله با آن بپردازند و هوشیار باشند.

خطیب جمعه هشترود گفت: کفر جهانی نمی‌تواند به اهداف شوم خود در ایران اسلامی برسد زیرا با وجود دلاورمردان بسیجی، دشمن شکست ‌خورده است.

وی تصریح کرد: آگاهی و هوشیاری بسیجیان باید از سایر زمان‌ها بیشتر باشد زیرا دشمن اسلام و نظام را هدف قرار داده است.

رشادی گفت: تورم در اقتصاد، گرانی، تحریم‌ها، پخش شایعات و ترویج مفاسد اسلامی و اخلاقی شیوه‌های نوین جنگ استکبار جهانی است.

کانال‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را هدف قرار گرفته‌اند

وی اظهار داشت: امروز کانال‌های ماهواره‌ای با هدف براندازی اسلام و حکومت اسلامی راه‌اندازی شده‌اند و هدفشان تزلزل اعتقاد و ایمان در بین جوانان است و بسیجیان باید متوجه این موضوع باشند و احساس مسئولیت بکنند.

امام جمعه هشترود در ادامه به هدف قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: هدف آن امام همام بیداری مسلمانان بود که باید احکام اسلام و معارف آن در جامعه نشر یابد.

وی در ادامه به کارشکنی‌های بعضی مسئولان استانی در کم‌کاری و سنگ‌اندازی برای همکاری با سرمایه‌گذاران که به مناطق محروم می‌آیند اشاره کرد و گفت: هر مسئولی چنین کارشکنی بکند نماینده آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه هشترود افزود: مسئولان استانی باید بسیجی‌وار وارد میدان شوند و برای توسعه و عمران و آبادانی هشترود تلاش کنند.


نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode