ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392     |     کد : 62979

امام جمعه مهربان:نباید به دشمنی که لبخند می‌زند اعتماد کرد/ خطوط قرمز ایران مشخص است

امام جمعه مهربان گفت: خطو قرمز ما در مذاکرات مشخص است و طبق تاکیدات مقام عظمای ولایت از حقوق ملت ایران نباید حتی یک قدم عقب‌نشینی کرد.

امام جمعه مهربان گفت: خطو قرمز ما در مذاکرات مشخص است و طبق تاکیدات مقام عظمای ولایت از حقوق ملت ایران نباید حتی یک قدم عقب‌نشینی کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی که سابقه 1400 ساله دارد، در بسیجیان سلحشور و پای در رکاب ولایت مجسم و عملی است.

خطیب جمعه مهربان به فرمایشات گهربار مقام معظم فرماندهی کل قوا در اجتماع پر شکوه ده‌ها هزار نفر از فرماندهان بسیج اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بسیج را مظهر عظمت ایران اسلامی و نیروی کارآمد درونی معرفی کرده و فرمودند بسیجیان کشور تنها کسانی نیستند که در سازمان بسیج عضو هستند و بلکه هر ایرانی که بسیجی وار فکر کند بسیجی است.

نباید به دشمنی که لبخند می‌زند، اعتماد کرد

خطیب جمعه مهربان به تعریف مجدد مقام عظمای ولایت از نرمش قهرمانانه اشاره کرد و افزود: نرمش قهرمانانه مانور هنرمندانه برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های گوناگون نظام اسلامی است و نه دست برداشتن از اصول و آرمان‌ها.

جلیلی اقتدار و ایستادگی را تنها راه برطرف کردن مزاحمت‌های دشمن و عقب زدن آنها از دیدگاه مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد: خط قرمز ما در مذاکرات مشخص است و طبق تاکیدات مقام عظمای ولایت از حقوق ملت ایران نباید حتی یک قدم عقب‌نشینی کرد.

امام جمعه مهربان یادآور شد : نباید به دشمنی که لبخند می‌زند، اعتماد کرد.

حرکت ترویستی لبنان در حقیقت ازدواج نحس وهابیت با رژیم صهیونیستی است

خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به عملیات انتحاری و انفجار در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در جنوب لبنان و شهادت 23 نفر و زخمی شدن 146 نفر در این انفجار اشاره کرده و با اشاره شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان در این انفجار و تسلیت این حادثه به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده معظم این شهید، اظهار داشت: عامل اجرایی این عملیات انتحاری جریان تکفیری وابسته به القاعده بوده‌اند و این عملیات و عملیات‌های مشابه در حقیقت ازدواج نحس وهابیت با رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه مهربان تصریح کرد: این ضایعه اسفناک‌ بار دیگر مظلومیت ملت بزرگ ایران را در دفاع از هویت اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت و ماهیت مزدوران صهیونیسم را به خوبی نشان داد.

جلیلی در ادامه به شیطنت‌های عربستان در جبهه مخالفان سوریه و کلافه شدن از مقاومت ارتش سوریه اشاره کرد و افزود: با توجه به شیطنت‌های عربستان در جبهه مخالفان سوریه و کلافه شدن از مقاومت ارتش و نیز واهمه رژیم صهیونیستی از به نتیجه رسیدن مذاکرات ژنو دست به اقدامات تروریستی به وسیله عناصر تکفیری می‌زنند که ما این جریانات را به شدت محکوم می‌کنیم.

خطیب جمعه مهربان در ادامه به مناسبت‌های هفته اشاره و با گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی در سال 1358 اظهار کرد: بسیج یکی از گسترده‌ترین تشکیلاتی است که بعد از انقلاب توسط حضرت امام (ره) تاسیس شده و تشکیلات بسیج یعنی تبدیل افراد مختلف با سلیقه‌های متنوع به یک مجموعه منسجم برای رسیدن به یک هدف واحد است.

امام جمعه مهربان به موفقیت‌های دانشمندان جوان و بسیجی کشورمان در زمینه پیشرفت‌های تکنولوژی اشاره کرد و افزود: برگ زرین دیگری در پیشرفت‌های تکنولوژی کشورمان در زمینه توسعه پهبادها بعد از تولید پهبادهای ابابیل، هدهد، رعد، صاعقه، کرار، شاهین و چند نمونه دیگر در هفته گذشته در سالروز آزادی سوسنگرد از پهباد جدید موسوم به فطرس رونمایی شد که به نمایندگی از طرف نمازگزاران حاضر و اهالی منطقه مهربان این موفقیت جدید را به مدیران و دست‌اندرکاران صنایع هواپیماسازی و مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.


نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode