ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392     |     کد : 62974

منطق جمهوری اسلامی در ژنو مذاکرات منطقی با حفظ حقوق ملت است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات اخیر 5+1 در ژنو، منطقی با حفظ حقوق ملت است.

 
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: منطق جمهوری اسلامی در مذاکرات اخیر 5+1 در ژنو، منطقی با حفظ حقوق ملت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: بر اساس فرمایش های اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان، نرمش قهرمانانه به معنی مذاکره منطقی با حفظ حقوق مسلم ملت ایران است.

وی اظهار کرد: هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات ژنو اعلام کرده که در برخی مسایل از جمله اصل غنی سازی هسته ای مذاکره نمی کند چرا که خط قرمز کشور ما محسوب می شود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و هیات مذاکره کننده ایران بر وجود خط قرمزها و رعایت حقوق ملت در این مذاکرات تاکید دارند.

حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: ایران در این مذاکرات به دنبال مذاکره برد – برد بوده و به دنبال تامین منافع ملت ایران و حقوق سایر کشورهاست.

وی با بیان اینکه در دور قبلی مذاکرات 5+1 در ژنو، رژیم صهونیستی در پشت صحنه کارشکنی فرانسه بود، گفت: این رژیم به دلیل اینکه این مذاکرات و توافق در آن به نفعش نیست با اقدام های خود درپی کارشکنی است.

خطیب جمعه مراغه خاطرنشان کرد: ملت ایران اهداف مقدس خود را با فشارهای اقتصادی و تهدیدها معامله نکرده و تا جایی که توان دارد در برابر خواست های نامشروع استکبار و دیگران خواهد ایستاد.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: امید است طرف های مذاکره کننده غربی و آمریکایی در این مذاکرات منصفانه برخورد کرده و شاهد موفقیت در این عرصه مانند سایر عرصه ها باشیم.

وی با اشاره به اقدام تروریستی در مقابل سفارت ایران در لبنان و شهادت کارکنان این سفارت گفت: رژیم صهونیستی در پشت پرده این اقدام های تروریستی بوده و می خواهد با این اقدام ها، امنیت در لبنان و سوریه را به خطر بیاندازد.

امام جمعه مراغه یادآوری کرد: برخی کشورهای اسلامی و عربی این رژیم را همراهی کرده و این اقدام های تروریستی را آن گونه که باید، محکوم نمی کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: ملت مسلمان ایران و لبنان به اینگونه اقدام های تروریستی عادت کرده و با شهادت هموطنان خود در برابر آن ها ایستادگی کرده اند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان شجره طیبه، نقش تعیین کننده ای در تمام صحنه های حساس کشور به ویژه در خلق حماسه های هشت سال دفاع مقدس داشته است.

وی اضافه کرد: بسیج به عنوان پشتوانه اصلی و اساسی سپاه با اقتدار در برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده است.



نوشته شده در   جمعه 1 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode