ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 دي 1388     |     کد : 6222

امام جمعه موقت هشترود: منطق دنياي استكبار ترور و آشوب است

امام جمعه موقت شهرستان هشترود گفت: شهادت علي‌محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران نشان داد كه منطق دنياي استكبار، ترور و آشوب است...

امام جمعه موقت شهرستان هشترود گفت: شهادت علي‌محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران نشان داد كه منطق دنياي استكبار، ترور و آشوب است.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام غفار غفاري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با بيان اينكه دشمنان تحمل پيشرفت‌هاي ملت اسلامي ايران را ندارند، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران با استفاده از آموزه‌هاي ديني در برابر دشمنان ايستاد و در نهايت پيروز شده و سبب تحول شگرفي در دنياي امروز شد.
وي با بيان اينكه دشمن در گذشته ملت ايران را با ترور خود آزمايش كرده و هرگز به اهداف و برنامه‌هاي خود در اين زمينه دست نيافته است، بيان داشت: در گذشته شهيد باهنر، رجايي و بهشتي را ترور كردند و امروز نيز استاد علي‌محمدي توسط بدترين انسان‌هاي روي زمين و منافقان ترور مي‌شود ولي اين افراد بايد بدانند كه راه پيشرفت و كمال ملت ايران با اين اقدامات هرگز سد نمي‌شود.
امام جمعه موقت هشترو تاكيد كرد: تنها راه براي مقابله با دشمنان، اتحاد و انسجام ملت مسلمان ايران است.
غفاري تصريح كرد: هم اينك بزرگان نظام اسلامي به اين نتيجه رسيده‌اند كه اختلافات را كنار بگذارند و با وحدت كلمه به پيشرفت و توسعه كشور كمك كنند.
وي ابراز داشت: به گفته مقام معظم رهبري بايد با افزايش بصيرت، از سد مشكلات عبور كرد و انقلاب اسلامي را تداوم داد.
امام جمعه موقت هشترود برائت از فتنه‌گران و اغتشاشگران همچنين حمايت از ولايت فقيه را مهم‌ترين پيام حضور ميليوني مردم ايران در راهپيمايي كم‌نظير روز نهم دي ماه جاري دانست.
وي همچنين با اشاره به شهادت نواب صفوي و جمعي از فداييان اسلام اظهار داشت: در دوران ستم‌شاهي كه فرياد حق‌گويي و حق‌طلبي، مظلوم مانده بود انسان‌هاي وارسته‌اي همانند نواب صفوي پرده‌هاي سكوت خفت بار را پاره كرده و با سفير گلوله‌ها به جان ايادي استكبار افتادند و زمينه برپايي نظام اسلامي را رقم زدند.
امام جمعه موقت هشترود در ادامه تصريح كرد: خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي در گرو عمل به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري و حركت در خط ولايت است.


نوشته شده در   شنبه 26 دي 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode