ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 آبان 1392     |     کد : 62121

تاکید بر ترجیح توسعه و پیشرفت بر مسائل جناحی و سیاسی

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از بسته شدن عقد اخوت و برادری بین خود و نمایندگان استان خبر داد و گفت: توسعه و پیشرفت استان را بر مسائل جناحی و سیاسی ترجیح خواهم داد.

فارس از جلسه مجمع نمایندگان با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی گزارش می‌دهد
تاکید بر ترجیح توسعه و پیشرفت بر مسائل جناحی و سیاسی
استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از بسته شدن عقد اخوت و برادری بین خود و نمایندگان استان خبر داد و گفت: توسعه و پیشرفت استان را بر مسائل جناحی و سیاسی ترجیح خواهم داد.
اسماعیل جبارزاده استاندار جدید آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره نتایج این نشست گفت: توسعه و پیشرفت استان را بر مسائل جناحی و سیاسی ترجیح خواهم داد و در کنار نمایندگان استان و دوشادوش آنان برای رساندن آذربایجان‌شرقی به جایگاه تاریخی‌اش تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به رویکرد و نگرش تعامل با نمایندگان اعتقاد راسخ دارم، اظهار کرد: استاندار هر چقدر فرد قوی و کاردانی باشد بدون داشتن همراهی نمایندگان استان به موفقیت‌های لازم دست نخواهد یافت چراکه تمام برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های کشور از درگاهی به نام مجلس عبور می‌کند.

جبارزاده از بودجه‌های اختصاصی برای پروژه‌های عمرانی به عنوان نمونه یاد کرد و گفت: اگر این پروژه‌ها و ردیف‌های بودجه‌های لازم برای آن در مجلس تصویب نشود آیا می‌توان قدمی از قدم برداشت.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی از بسته شدن عقد اخوت و برادری بین خود و نمایندگان استان خبر داد و گفت: بنده همچنان خود را نماینده مردم آذربایجان ‌شرقی می‌دانم و در کنار نمایندگان منتخب مردم برای پیشرفت و تعالی استان و استفاده از نهایت ظرفیت‌های موجود تلاش خواهم کرد.

وی گله‌مندی نمایندگان استان در جلسه مشترکش با آنها را یادآور شد و گفت: نمایندگان استان اظهار می‌کردند استانداران قبلی تعامل لازم را با نمایندگان استان نداشتند ولی در دوره کنونی و تا پایات عمر مجلس نهم به حول و قوه الهی دوشادوش نمایندگان برای رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده گام خواهیم برداشت و رمز موفقیت ما در این تعامل و همکاری خلاصه می‌شود.

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی خودش را نماینده مردم می‌داند

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: امروز استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در نشست مشترکی با نمایندگان استان در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

الهوردی دهقانی افزود: در این نشست جبارزاده خود را نماینده استان خطاب کرد و عنوان کرد که وی را به عنوان نماینده‌ای دیگر برای آذربایجان‌شرقی فلمداد کنیم.

وی با اشاره به اینکه جبارزاده با رویکرد تعامل و همکاری در جمع نمایندگان حاضر شده بود، گفت: استاندار جدید با این رویکرد نوید آینده درخشان را برای استان داد.

دهقانی اظهار داشت: در این جلسه بر تلاش همه‌جانبه و هم راستا از سوی نمایندگان مجلس و نماینده جدید قوه مجریه در استان تاکید شد.

این نماینده مجلس نهم تلاش برای آبادانی استان خارج از مسائل جناحی و سیاسی را از دیگر موارد عنوان شده در جلسه نمایندگان آذربایجان‌شرقی با جبارزاده اعلام کرد.

اسماعیل جبارزاده استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در سال 1339 در شهرستان خوی از توابع آذربایجان غربی به دنیا آمد و پس از طی دوران تحصیل در این شهر، با عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دفاع از کیان کشور در جبهه‌های جنگ تحمیلی پرداخت.

وی که مسئول بهداری لشکر همیشه سرافراز عاشورا بود بعد از پایان جنگ در رشته دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تبریز فارغ‌التحصیل شد و همزمان در سال 1378 به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و هیئت علمی انستیتو پاستور ایران درآمد.

جبارزاده در سال 1371 با رأی مردم به عنوان نماینده حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به مجلس چهارم راه یافت و در سه دوره بعدی مجلس شورای اسلامی هم با کسب آرای مردم این سمت را حفظ کرد و در مجلس ششم به عضویت هیئت رئیسه مجلس درآمد.

اسماعیل جبارزاده عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز و رییس مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی ربع رشیدی تبریز است.


نوشته شده در   دوشنبه 13 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode